God side med makeup pensler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.850 visninger
34 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

Steph_Laurits

Godaften de daaaamer

Er der nogen der kender en god/billig/hurtig/lækker side hvor de sælger makeup pensler, har googlet og googlet - men syntes ikke der kommer noget ordenligt frem

Håber nogen kan hjælpe. Helst danske, men udenlandske er også ok - kan jo altid sortere fra hvis det er

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Mutti2B

Jeg har haft mange forskellige, men mac har helt klart været de bedste . De er ikke billige men de er pengene værd.

Anmeld

10. juli 2011

Steph_Laurits

Mutti2B skriver:

Jeg har haft mange forskellige, men mac har helt klart været de bedste . De er ikke billige men de er pengene værd.

Har også kigget lidt på mac, men tænker lidt at starte i de "billige" indtil jeg er total hardcore "øjenskygge pålægger"  Hehe.

Anmeld

10. juli 2011

TaAsJu

Prøv at Google trucco fra Sebastian jeg har et sæt jeg fik mens jeg var i lære for 5 år siden.. De er fantastiske men kender ikke prisen på dem. Men ved de er forholdsvis billige i USA..

Anmeld

10. juli 2011

Savannah

Kender ikke lige nogen hjemmeside, men vil klart anbefale dig Jane Iredale - Både pensler og make up... Jeg bruger ikke andet nu Men det er ikke ligefrem billigt, men klart pengene værd og de holder LÆNGE hvis man passer på dem. Købte min første pensel for 3 år siden og den har jeg stadigvæk, næsten så god som ny

Ellers; Mac, Nilens jord og i den billige ende L'oreal
Mvh

Anmeld

11. juli 2011

Steph_Laurits

Mor til 2, snart 3 skriver:

Prøv at Google trucco fra Sebastian jeg har et sæt jeg fik mens jeg var i lære for 5 år siden.. De er fantastiske men kender ikke prisen på dem. Men ved de er forholdsvis billige i USA..

Tænker lidt måske at starte ud med Nilens Jord - de har jo i forskellige prisklasser, og tænker så at lægge ud med "Gold Line Classic" serien, der koster en pensel ca. 45 kr. Er de gode???

Anmeld

11. juli 2011

Steph_Laurits

Mylle skriver:

Kender ikke lige nogen hjemmeside, men vil klart anbefale dig Jane Iredale - Både pensler og make up... Jeg bruger ikke andet nu Men det er ikke ligefrem billigt, men klart pengene værd og de holder LÆNGE hvis man passer på dem. Købte min første pensel for 3 år siden og den har jeg stadigvæk, næsten så god som ny

Ellers; Mac, Nilens jord og i den billige ende L'oreal
Mvh

Tænker lidt måske at starte ud med Nilens Jord - de har jo i forskellige prisklasser, og tænker så at lægge ud med "Gold Line Classic" serien, der koster en pensel ca. 45 kr. Er de gode???

Anmeld

11. juli 2011

Savannah

StephanieJ skriver:

Har kun en pensel fra Nilens Jord, dog til pudder, den er jeg glad for men den kræver mere pleje/vask end mine fra Jane Iredale. Ved ikke hvad den kostede, fik den i gave, hvis du søger på google under "Nilens jord pensler" er det den første der dukker op.. Havde engang en med de brune hår og guld skaftet - den gik i stykker efter et par måneder.. Det var ikke det største tab

Anmeld

11. juli 2011

Steph_Laurits

Mylle skriver:

Har kun en pensel fra Nilens Jord, dog til pudder, den er jeg glad for men den kræver mere pleje/vask end mine fra Jane Iredale. Ved ikke hvad den kostede, fik den i gave, hvis du søger på google under "Nilens jord pensler" er det den første der dukker op.. Havde engang en med de brune hår og guld skaftet - den gik i stykker efter et par måneder.. Det var ikke det største tab

Det er nemlig også de guld jeg mener

Nå men hva', jeg må prøve dem og se om det er noget. Og bliver jeg glad for sådanne pensler - så rykker jeg op i en bedre gruppe senere hen  
Der er ihvert fald 2 stk. Nilens Jord pensler i hus nu

Anmeld

11. juli 2011

Isabella_mor

jeg ELSKER nilens jord. de er så lækre bløde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.