Laura er dælme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. december 2008

Plysbjørnen

blevet syg... Også så det basker... Hun havde været skidt i går i dagplejen så vi blev enige om at beholde hende hjemme i dag...

Som sagt så gjort, nå morgenmaden blev til 5 hapser franskbrød (pigen plejer at kværne 2 skiver)... Men hen midt formiddag synes jeg hun virkede meget varm, så frem med termometeret, hele 39,0 kom det op på... Intet under pigen er sløj...
Frokosten blev til næsten 2 hele skiver pålæg, uden brød vel at mærke... her plejer hun normalt at konsumere næsten en hel skive brød (her hjemme i hvert fald), tror det er mere i DP'en... Kl 14 spiste hun 2 ostehaps...

Og ja det er så dagens kost... og nej det plejer ikke at være et problem med mad...

Og ja dagen aktiviteter har været meget få... Man skulle faktisk tro jeg havde putter kliser på sofaen så stille sad hun... Hun sad sågar ret op og ned og sov, og det lykkedes mig at få et billede af det... skal nok lige lægge det ind ved lejlighed...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2008

Helle30

Øv Betina. Det er bare ikke sjovt. Det er selvfølgelig overflødigt at minde dig om at tilbyde masser af væske.

- Knus og god bedring til Laura - Helle

Anmeld

16. december 2008

BellaT

Nååeeh, det lille pus da.
Jeg er bare overlykkelig for kanalen Playhouse Disney når Phillip er syg. Han gider ikke se fjernsyn normalt. Kun når han er syg. Så er han også en lille sofaklistrer. Det er ubehageligt når man er vant til at de flintrer rundt.
God bedring til lille Laura.

Anmeld

16. december 2008

Lene76

go bedring med hende....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.