øv skide dagplejemor...ha ha...ikke ment så slemt igen...men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.706 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. december 2008

Loggidut

jeg har lige igen igen forsøgt at putte Tif igen igen, men for pokker...der skal jo synges, og nu er vi kommet dertil hvor hun selv vil bestemme sange!

lige nu sagde hun gi gi gi, i mens hun klappede sig på lårene, og rokkede frem og tilbage, og hver gang jeg sang en sang hylede hun...det er helt sikkert en bestemt sang hun efterlyser, men jeg aner ikke hvad det er for en....

shit min DPér skal pelses i morgen, man burde have en mappe med hjem, hvor i der står...i dag har vi sunget.....

lol...en frustreret mor!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2008

BellaT

Fniiiiiiis.......... Stakkels dig og dumme dovne dagplejer der ikke skriver detaljeret dagsrapport.

Anmeld

16. december 2008

Plysbjørnen

Du siger hun klapper sig på lårene, kan det være den sang der hedder noget i stil med: klap på lårene hvis du er i godt humør, du skal klappe hele dagen så det høres helt til skagen... eller noget i den stil???

Anmeld

16. december 2008

Helle30

Hehe, kender det godt. Sofie sad en overgang på numsen med armene somom hun holdt om noget og drejede fra side til side, mens hun nynnede ae ae og smilede. Jeg troede, det var solen, der tørrede Peters krop, men pigen reagerede ikke, når jeg sang den, så jeg spurgte dp'en, hvilke sange, de synger.

Slogs! Der er vel ikke ligefrem tale om, at de har danset støvledance - eller Tif har set det i the julekalender: Klask dine lår - klask dine støvler? Så mangler hun bare lige hop and run

- Helle

Anmeld

16. december 2008

Loggidut

Trold skriver:

Du siger hun klapper sig på lårene, kan det være den sang der hedder noget i stil med: klap på lårene hvis du er i godt humør, du skal klappe hele dagen så det høres helt til skagen... eller noget i den stil???

ohhh...det kunne være den...vent...

er du sur og trist så klap i hænderne, er du sur og trist så klap i hænderne, er du sur og trist min ven, skal du nok bli glad igen, er du sur og trist så klap i hænderne!

ja den skal da prøves...det må være den!

Anmeld

16. december 2008

Loggidut

Helle30 skriver:

Hehe, kender det godt. Sofie sad en overgang på numsen med armene somom hun holdt om noget og drejede fra side til side, mens hun nynnede ae ae og smilede. Jeg troede, det var solen, der tørrede Peters krop, men pigen reagerede ikke, når jeg sang den, så jeg spurgte dp'en, hvilke sange, de synger.

Slogs! Der er vel ikke ligefrem tale om, at de har danset støvledance - eller Tif har set det i the julekalender: Klask dine lår - klask dine støvler? Så mangler hun bare lige hop and run

- Helle

lol.-...nej jeg tror ikke der er støvledans med i det...

fandt du ikke sangen?

det kunne være hjulene på bussen...altså fakten til gennem hele byen?

Anmeld

16. december 2008

Lene76

altså vi dper har mange sange hvor vi klapper på lårene.... hehe......

men du må heller høre hende imorgen så du ik får samme problem imorgenaften

Knus Lene

Anmeld

16. december 2008

Helle30

Nu kan jeg slet ikke huske, hvad det var for en sang, dp'en foreslog. Jeg kan huske, det var én jeg ikke kender.
Nu er Sofie jo ikke ligefrem begyndt at græde, når jeg synger Lille Peter Edderkop, så jeg har ikke gjort mere ud af at lære den anden sang.

- Helle, som også mener, du bør spørge i morgen Slogs... Vi kan jo ikke have, du traumatiserer dit barn, fordi du ikke forstår hende

Anmeld

17. december 2008

Rasmine

Hva var det så for en sang?

Anmeld

17. december 2008

Loggidut

det var sørme mester jakob!

de klapper på lårene når de synger bim bam bum!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.