Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nalle skriver: Okay, blev det flot?
Okay, blev det flot?
billede er lagt på her i tråden/annoncen, så kan du jo slev bedømme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så jeg jeg modtaget mit sengetøj + suttepose, og jeg er mere end tilfreds Rigtig god og hurtig handel
Prinsesse2ben skriver: Så jeg jeg modtaget mit sengetøj + suttepose, og jeg er mere end tilfreds Rigtig god og hurtig handel
Takker for de rosende ord Er glad du er mere end tilfreds med det
Nalle skriver: Det bliver for dyrt når porto kommer oveni
Det bliver for dyrt når porto kommer oveni
har sat prisen på juniorsengetøjet ned nu hvis du er int?
op
op...nu også nederdele og savlesmække
Nina1988 skriver: Det er jeg... rigtig meget endda, man forventer jo ikke at tingene ser splinter nye ud når det er så billigt... Så jeg blev meget positivt overrasket... Det kan være jeg vender tilbage efter nogle hagesmækker måske... Kom til at tænke på syer du også savlesmækker?
Det er jeg... rigtig meget endda, man forventer jo ikke at tingene ser splinter nye ud når det er så billigt... Så jeg blev meget positivt overrasket...
Det kan være jeg vender tilbage efter nogle hagesmækker måske... Kom til at tænke på syer du også savlesmækker?
så er der savlesmække Billeder med stof viser hvilke motiver man kan vælge.
rimor skriver: så har jeg det her i hvidt ( broderi angleaise) til 35,- kr Og ellers kan jeg sy på bestilling
så har jeg det her i hvidt ( broderi angleaise) til 35,- kr
Og ellers kan jeg sy på bestilling
dette du har her med broderi koster det 35 hvis det skal syes? som babydyne?
og hvad koster de savlesmække du har på side 4?
carinagi skriver: dette du har her med broderi koster det 35 hvis det skal syes? som babydyne? og hvad koster de savlesmække du har på side 4?
Det jeg har i broderi angleaise det er et købt /brugt sæt sengetøj til baby dyne+pude....er du int. heri?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128