SE HER mit eget mærke/desing: Suttekæder,sengetøj, savlesmæk mm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. august 2011

rimor

Nalle skriver:

Det ved jeg ikke, det er nok også mest fordi porto kommer oveni

Nåh men under alle omstændigheder skal jeg snart sy pigejunior sengetøj...når jeg har gjort det kan jeg jo lige give dig besked. Så kan du se om det er noget...og så kan vi altid handle pris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Glad Giraf

Simpelthen den bedste handel jeg nogensinde har lavet... Pusletasken ser jo helt ny ud, ikke en skramme eller plet - ogsåtil 30kr... Sutteposen er også bare så fin, er sikker på at vifår stor glæde af den mange tak for en go og hurtig handel

Anmeld

10. august 2011

rimor

Nina1988 skriver:

Simpelthen den bedste handel jeg nogensinde har lavet... Pusletasken ser jo helt ny ud, ikke en skramme eller plet - ogsåtil 30kr... Sutteposen er også bare så fin, er sikker på at vifår stor glæde af den mange tak for en go og hurtig handel

Takker for de rosende ord:

Altid godt når man er tilfreds med sit køb.

Anmeld

10. august 2011

rimor

Prinsesse2ben skriver:

Hvad vil det komme til at koste i porto for at sende sengetøjet til 45 kr. i lyserød ?  Det er nemlig rigtig fint

Beklager jeg ikke har svaret dig. Har ikke fået notifikationene, så ser først dit indlæg nu.

Hvis du mener det stribede babysengetøj så er det desværre solgt

men har stadig det fra Ticket to Heaven som også er lyserød og stribet og super blød kvalitet....måske det var noget?

Ellers syr jeg også på bestilling

Anmeld

10. august 2011

Glad Giraf

rimor skriver:

Takker for de rosende ord:

Altid godt når man er tilfreds med sit køb.

Det er jeg... rigtig meget endda, man forventer jo ikke at tingene ser splinter nye ud når det er så billigt... Så jeg blev meget positivt overrasket...

Det kan være jeg vender tilbage efter nogle hagesmækker måske... Kom til at tænke på syer du også savlesmækker?

Anmeld

10. august 2011

rimor

Nina1988 skriver:

Det er jeg... rigtig meget endda, man forventer jo ikke at tingene ser splinter nye ud når det er så billigt... Så jeg blev meget positivt overrasket...

Det kan være jeg vender tilbage efter nogle hagesmækker måske... Kom til at tænke på syer du også savlesmækker?

Ja kom du bare tilbage.

Savlesmække har jeg ikke lavet endnu....men der var da lige en ide til min creation

Anmeld

10. august 2011

Victoriasmor88

rimor skriver:

Beklager jeg ikke har svaret dig. Har ikke fået notifikationene, så ser først dit indlæg nu.

Hvis du mener det stribede babysengetøj så er det desværre solgt

men har stadig det fra Ticket to Heaven som også er lyserød og stribet og super blød kvalitet....måske det var noget?

Ellers syr jeg også på bestilling

Ja det kunne skam sagtens være noget Det koster 35 ikke? Hvad bliver porto ? Er det meget slidt ? Mvh Kristinna 

Anmeld

10. august 2011

rimor

Prinsesse2ben skriver:

Ja det kunne skam sagtens være noget Det koster 35 ikke? Hvad bliver porto ? Er det meget slidt ? Mvh Kristinna 

Nej det er ikke slidt. Porto er 30 kr ifg post dk. Skriv PB hvis du er int.

Anmeld

14. august 2011

rimor

Nalle skriver:

Hvad tager du for at sy junior sengetøj?

Så er juniorsengetøj ( det lyserøde/sødsuppefarvet med hvide prikker) lavet

Anmeld

14. august 2011

Nalle

rimor skriver:

Så er juniorsengetøj ( det lyserøde/sødsuppefarvet med hvide prikker) lavet

Okay, blev det flot?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.