Jeg vil også!!! (navne) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

Anonym trådstarter

komodo skriver:

jeg er ikke så vild med navnene, men synes i skal bruge dem hvis i kan blive enige, svare egentlig kun i din tråd fordi jeg synes det var lidt sjovt at jeg faktisk kender en Louis, med en søn der hedder Lukas de er super søde begge to, så forbinder de navne med noget godt

Lyder som nogle søde og dejlige mennesker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

komodo

Anonym skriver:

Lyder som nogle søde og dejlige mennesker

Rigtig meget, Louis synes jeg faktisk er meget sødt, det er heller ikke så brugt

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Rigtig meget, Louis synes jeg faktisk er meget sødt, det er heller ikke så brugt

nej det er jo det - og det kom bare lige til mig det er også rart nok at give sine børn et 'frisk' navn hvor man ikke kender nogen/for mange der har det samme navn 

Anmeld

10. juli 2011

komodo

Anonym skriver:

nej det er jo det - og det kom bare lige til mig det er også rart nok at give sine børn et 'frisk' navn hvor man ikke kender nogen/for mange der har det samme navn 

Det giver jeg dig helt ret i, mine unger har også meget specielle navne jeg selv har fået godkendt håber han giver sig så du kan få dit yndlingsnavn

Anmeld

10. juli 2011

muzen

Anonym skriver:

hmm ja det ku man måske godt - jeg kommer bare sådan til at tænke på den der sang "my name is Luka" så for mig er Luka 100% et pigenavn 

jep kender godt den sang. men det er både et pige og et drenge navn.

pigenavnet staves Luca

og drengenavnet staves Luka

og kan fortælle at jan magnussens søn hedder Luka :-)

Anmeld

10. juli 2011

FrkT

Anonym skriver:

Hehe det er lidt skægt han ka slet heller ikke fordrage det

Men kender du det man bare har ét navn som man tænker er det helt rigtige - har slet ikke kunnet finde nogen drengenavne der virkede rigtigt bortset fra Loui(s)

Men jeg ku godt tænke mig at finde et bi begge ka li der er bare ikke så meget man kan lede fra Loui(s) som lige passer herren herhjemme

Forstår dig fuldt ud. Men jeg vil sige at generelt er min mening at man skal finde et navn som begge er glade for. Og hvis én person har et navn han/hun bare ELSKER og rigtig gerne vil kalde sit barn, så synes jeg man må droppe det, hvis det er et navn som partneren bare slet ikke kan med. Det er trods alt ligeså meget hans/hendes barn.

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Forstår dig fuldt ud. Men jeg vil sige at generelt er min mening at man skal finde et navn som begge er glade for. Og hvis én person har et navn han/hun bare ELSKER og rigtig gerne vil kalde sit barn, så synes jeg man må droppe det, hvis det er et navn som partneren bare slet ikke kan med. Det er trods alt ligeså meget hans/hendes barn.

du har helt ret desværre... Men jeg har en ond plan om at få sneget navnet ind alligevel, men han er heldigvis en 'rigtig mand' så hvis ikke han vil ha det så kommer det heller ikke til at ske men jeg gir ikke op uden lidt fedteri og kvindelist det er helt sikkert

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

muzen skriver:

jep kender godt den sang. men det er både et pige og et drenge navn.

pigenavnet staves Luca

og drengenavnet staves Luka

og kan fortælle at jan magnussens søn hedder Luka :-)

Jamen så lærte jeg da lige noget nyt i dag 

Uha Luca er også pænt

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Det giver jeg dig helt ret i, mine unger har også meget specielle navne jeg selv har fået godkendt håber han giver sig så du kan få dit yndlingsnavn

ka også være vi får en pige - når jeg bliver gravid lige om lidt - og så er der lidt længere tid til at bløde ham op i 

Anmeld

10. juli 2011

FrkT

Anonym skriver:

du har helt ret desværre... Men jeg har en ond plan om at få sneget navnet ind alligevel, men han er heldigvis en 'rigtig mand' så hvis ikke han vil ha det så kommer det heller ikke til at ske men jeg gir ikke op uden lidt fedteri og kvindelist det er helt sikkert

Det skal du så også være i din fulde ret til 

Vi har ingen børn endnu, men har snakket navne flere gange alligevel.... og jeg har fået slettet nummer 1 på min pigenavnsliste og manden har fået slettet nummer 1 på sin drengenavnsliste, da vi ikke kunne med hinandens nummer 1. Til gengæld har vi nu fundet et drengenavn vi er helt enige om, og et pigenavn vi næsten er enige om - bare slutbogstavet til forskel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.