Iiih jeg vil også rigtig gerne høre hvad I synes om de navne jeg går og pynser på når jeg engang lige om lidt (7-9-13) bliver gravid
Af pigenavne vil jeg have en Nina - opkaldt efter den mest fantastiske kvinde jeg nogensinde har mødt - min farmor. Den er kæresten helt med på så det er bare dejligt. Jeg synes også det er pænt og ikke alt for brugt - har intet imod modenavne, men jeg synes det kunne være rart hvis hun kunne hedde Nina og ikke Nina P eller sådan noget
Af drengenavne er vi vildt uenige herhjemme - han vil gerne have en Lukas, som også er alt for sødt, men igen - så hedder han Lukas T og pludselig bare T og så synes jeg det er ærgerligt.
Jeg er helt pladask forelsket og slet ikke i tvivl om at jeg vil ha mig en Louis/Loui (stumt s eller ingen s) - det er det første og eneste drengenavn jeg er faldet over (udover Noah som har samme problem som fx Lukas) hvor jeg tænkte JA det er det min søn skal hedde
Hvad tænker I? Min kæreste stejler på Louis og vil slet ikke være med til det, nogle tænker måske hundenavn - men ja, jeg blir helt forelsket hver gang jeg tænker på det
og så synes jeg Nina og Louis passer godt sammen - vi hedder selv noget så dansk som Line og Henrik så det passer fint
Anmeld