Jeg vil også!!! (navne) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.156 visninger
22 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

Anonym trådstarter

Iiih jeg vil også rigtig gerne høre hvad I synes om de navne jeg går og pynser på når jeg engang lige om lidt (7-9-13) bliver gravid

Af pigenavne vil jeg have en Nina - opkaldt efter den mest fantastiske kvinde jeg nogensinde har mødt - min farmor. Den er kæresten helt med på så det er bare dejligt. Jeg synes også det er pænt og ikke alt for brugt - har intet imod modenavne, men jeg synes det kunne være rart hvis hun kunne hedde Nina og ikke Nina P eller sådan noget

Af drengenavne er vi vildt uenige herhjemme - han vil gerne have en Lukas, som også er alt for sødt, men igen - så hedder han Lukas T og pludselig bare T og så synes jeg det er ærgerligt.

Jeg er helt pladask forelsket og slet ikke i tvivl om at jeg vil ha mig en Louis/Loui (stumt s eller ingen s) - det er det første og eneste drengenavn jeg er faldet over (udover Noah som har samme problem som fx Lukas) hvor jeg tænkte JA det er det min søn skal hedde 

Hvad tænker I? Min kæreste stejler på Louis og vil slet ikke være med til det, nogle tænker måske hundenavn - men ja, jeg blir helt forelsket hver gang jeg tænker på det og så synes jeg Nina og Louis passer godt sammen - vi hedder selv noget så dansk som Line og Henrik så det passer fint 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Pigent

Anonym skriver:

Iiih jeg vil også rigtig gerne høre hvad I synes om de navne jeg går og pynser på når jeg engang lige om lidt (7-9-13) bliver gravid

Af pigenavne vil jeg have en Nina - opkaldt efter den mest fantastiske kvinde jeg nogensinde har mødt - min farmor. Den er kæresten helt med på så det er bare dejligt. Jeg synes også det er pænt og ikke alt for brugt - har intet imod modenavne, men jeg synes det kunne være rart hvis hun kunne hedde Nina og ikke Nina P eller sådan noget

Af drengenavne er vi vildt uenige herhjemme - han vil gerne have en Lukas, som også er alt for sødt, men igen - så hedder han Lukas T og pludselig bare T og så synes jeg det er ærgerligt.

Jeg er helt pladask forelsket og slet ikke i tvivl om at jeg vil ha mig en Louis/Loui (stumt s eller ingen s) - det er det første og eneste drengenavn jeg er faldet over (udover Noah som har samme problem som fx Lukas) hvor jeg tænkte JA det er det min søn skal hedde 

Hvad tænker I? Min kæreste stejler på Louis og vil slet ikke være med til det, nogle tænker måske hundenavn - men ja, jeg blir helt forelsket hver gang jeg tænker på det og så synes jeg Nina og Louis passer godt sammen - vi hedder selv noget så dansk som Line og Henrik så det passer fint 

Nina er faktisk et flot navn. Der er en smuk betydning bag det navn. 

Lukas og Noah er meget brugte, men Noah ligger altså højt på min liste alligevel sammen med William som også er brugt. 
Loui synes jeg er et fint navn og passer godt sammen med Nina. Vil stave det uden S.  

Anmeld

10. juli 2011

komodo

jeg er ikke så vild med navnene, men synes i skal bruge dem hvis i kan blive enige, svare egentlig kun i din tråd fordi jeg synes det var lidt sjovt at jeg faktisk kender en Louis, med en søn der hedder Lukas de er super søde begge to, så forbinder de navne med noget godt

Anmeld

10. juli 2011

FrkT

Synes Nina er fint nok, og der er jo en smuk mening bag.... ikke et navn jeg selv ville vælge, men synes det er flot og feminint.

Lukas er jeg enig med dig i er så brugt at det ville være synd, selvom det er et sødt navn. Til gengæld er jeg endnu mere enig med din kæreste i ikke at kunne lide navnet Louis/Loui - faktisk synes jeg ærlig talt det er et gyyyyyseligt navn! 

Anmeld

10. juli 2011

Fenja09

Hverken Nina eller Louis/Loui er navnene efter min smag - faktisk bryder jeg mig overhovedet ikke om navnet Nina, men det er heldigvis en smagssag

/Fenja

Anmeld

10. juli 2011

muzen

hvad med at gå på kompromi og kalde han luka :-) tænkte på S et :-)

Anmeld

10. juli 2011

svanen73

Jeg syns Lukas var meget brugt, så min søn hedder Luka

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

muzen skriver:

hvad med at gå på kompromi og kalde han luka :-) tænkte på S et :-)

hmm ja det ku man måske godt - jeg kommer bare sådan til at tænke på den der sang "my name is Luka" så for mig er Luka 100% et pigenavn 

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Hverken Nina eller Louis/Loui er navnene efter min smag - faktisk bryder jeg mig overhovedet ikke om navnet Nina, men det er heldigvis en smagssag

/Fenja

Hihi det er fordi du ikke kender min farmor

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Synes Nina er fint nok, og der er jo en smuk mening bag.... ikke et navn jeg selv ville vælge, men synes det er flot og feminint.

Lukas er jeg enig med dig i er så brugt at det ville være synd, selvom det er et sødt navn. Til gengæld er jeg endnu mere enig med din kæreste i ikke at kunne lide navnet Louis/Loui - faktisk synes jeg ærlig talt det er et gyyyyyseligt navn! 

Hehe det er lidt skægt han ka slet heller ikke fordrage det

Men kender du det man bare har ét navn som man tænker er det helt rigtige - har slet ikke kunnet finde nogen drengenavne der virkede rigtigt bortset fra Loui(s)

Men jeg ku godt tænke mig at finde et bi begge ka li der er bare ikke så meget man kan lede fra Loui(s) som lige passer herren herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.