27+0 med bettepigen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

NinaNymannMadsen

nutche skriver:

ja det kan godt være lidt hårdt ellers   jeg var alene dengang, så for mig var det en klar fordel at blive sygemeldt. da jeg så kunne hvile ud mens den ældste var afsted.

ja okay. ja der er fordele ved at ha en man kan få til at aflaste, hvis han så også bare forstår hvor meget man englig har brug for det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Lone Jakobsen

NNM skriver:

ja okay. ja der er fordele ved at ha en man kan få til at aflaste, hvis han så også bare forstår hvor meget man englig har brug for det.

ja der er fordele og ulemper ved alting.

Anmeld

11. juli 2011

NinaNymannMadsen

nutche skriver:

ja der er fordele og ulemper ved alting.

jep.

Anmeld

11. juli 2011

Nessie

NNM skriver:

mange tak.
ja hun trængte til det, selvom jeg nu savner alle de krøller hun havde fået. men farmand syntes det skulle af så der var mulighed for at hendes hår kunne vokse noget mere lige ud i stedet for i totter

Håret skal nok komme, man ser heldigvis ikke mange 5-årige uden hår

Anmeld

11. juli 2011

NinaNymannMadsen

Nessie skriver:

Håret skal nok komme, man ser heldigvis ikke mange 5-årige uden hår

ja det ved jeg. jeg vil bare så gerne det snart kommer. for hver gang jeg ser andre piger på hendes alder har de bare så meget hår på hovedet og asta har bare ingen ting. men det kommer jo med tiden

Anmeld

11. juli 2011

Mira0911

Flooooooooot mave... 

Anmeld

11. juli 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Flooooooooot mave... 

mange tak

Anmeld

11. juli 2011

Nessie

NNM skriver:

ja det ved jeg. jeg vil bare så gerne det snart kommer. for hver gang jeg ser andre piger på hendes alder har de bare så meget hår på hovedet og asta har bare ingen ting. men det kommer jo med tiden

Vi kender nogen, hvis datter ingen hår havde indtil hun var omkring 2 år.

Nu er hun 3 1/2, og har masser af fint langt hår, så du skal bare have tålmodighed

Men kan godt forstå dig, man vil jo gerne lave rottehaler og sætte spænder i håret på de små piger

Anmeld

11. juli 2011

NinaNymannMadsen

Nessie skriver:

Vi kender nogen, hvis datter ingen hår havde indtil hun var omkring 2 år.

Nu er hun 3 1/2, og har masser af fint langt hår, så du skal bare have tålmodighed

Men kan godt forstå dig, man vil jo gerne lave rottehaler og sætte spænder i håret på de små piger

ja nemlig. og også bare når alle andres børn har massere af hår så bliver man lidt misundelig.

nu kan min datter så slet ikk li at ha noget i håret. vi har bandebånd til hende men dem tager hun ud og da hun havde hendes krøller kunne jeg lige samle en lille hestehale, den lod hun dog være fordi hun ikk kunne nå den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.