27+0 med bettepigen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.502 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

NinaNymannMadsen

ja puha. 27+0=91 dage til termin.
det slet ikk til at fatte, hold op det er gået stærkt ind til videre.

men hun hygger sig inde i maven, og det er det vigtigste. dejligt man lige får en masse spark og bokseslag der inde fra.
det har været en hård uge, Asta min store pige har været syg med maven, og torsdag ramte det mig og far, dog var det kun en dag vi havde det, Astas mave er dog ikke helt sig selv endnu, men nu har hun 3 ugers ferie.

der kommer også lige et billed at Asta Maria, der blev klippet igår.

så her er der billeder af maven og Asta Marias fine nye frisure. og et før billed af hendes hår også.

billed 1: før billed af asta
billed 2 og 3: efter billed
billed 4 : maven 27+0
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Nessie

Fin mave

Og dejligt med Asta Marias sommerfrisure

Anmeld

11. juli 2011

NinaNymannMadsen

Nessie skriver:

Fin mave

Og dejligt med Asta Marias sommerfrisure

mange tak.
ja hun trængte til det, selvom jeg nu savner alle de krøller hun havde fået. men farmand syntes det skulle af så der var mulighed for at hendes hår kunne vokse noget mere lige ud i stedet for i totter

Anmeld

11. juli 2011

Lone Jakobsen

hold da op, kan slet ikke forstå at du allerede er så langt henne hvor går tiden dog stærk.

Anmeld

11. juli 2011

NinaNymannMadsen

nutche skriver:

hold da op, kan slet ikke forstå at du allerede er så langt henne hvor går tiden dog stærk.

ja tiden går lidt for stærk syntes jeg selv. kan heller ikk selv fatte jeg allerede er så langt henne.
men tiden flyver jo afsted.

Anmeld

11. juli 2011

Lone Jakobsen

NNM skriver:

ja tiden går lidt for stærk syntes jeg selv. kan heller ikk selv fatte jeg allerede er så langt henne.
men tiden flyver jo afsted.

ja det er da helt vildt men dejligt at det går så fint.

Anmeld

11. juli 2011

NinaNymannMadsen

nutche skriver:

ja det er da helt vildt men dejligt at det går så fint.

ja det er meget rart. men kan godt mærke jeg har en i forvejen der kræver mig også da. hun er meget morglad

Anmeld

11. juli 2011

Lone Jakobsen

ja det er meget rart. men kan godt mærke jeg har en i forvejen der kræver mig også da. hun er meget morglad

ja sådan havde jeg det også da jeg ventede nr. 2. og her var den ældste 4 år da nr. 2 blev født.

jeg blev også sygemeldt pga. smerter, og da jeg brokkede mig til lægen fordi der ikke havde været noget under den første. sagde han at det var meget normalt, fordi man ved den første kun skulle passe sig selv, men anden gang jo stadig havde nr. 1 man skulle tage sig af

Anmeld

11. juli 2011

NinaNymannMadsen

nutche skriver:

ja sådan havde jeg det også da jeg ventede nr. 2. og her var den ældste 4 år da nr. 2 blev født.

jeg blev også sygemeldt pga. smerter, og da jeg brokkede mig til lægen fordi der ikke havde været noget under den første. sagde han at det var meget normalt, fordi man ved den første kun skulle passe sig selv, men anden gang jo stadig havde nr. 1 man skulle tage sig af

ja okay. nu fik jeg jo så sommerferie fra min skole i starten af sidste måned og går på barsel i næste måned. så der er da ikk meget jeg skal lave. men nu har Asta også lige 3 ugers ferie er glad for min søster kommer ind mens hun også har ferie og at kenneth er her til hvis det er helt galt

Anmeld

11. juli 2011

Lone Jakobsen

NNM skriver:

ja okay. nu fik jeg jo så sommerferie fra min skole i starten af sidste måned og går på barsel i næste måned. så der er da ikk meget jeg skal lave. men nu har Asta også lige 3 ugers ferie er glad for min søster kommer ind mens hun også har ferie og at kenneth er her til hvis det er helt galt

ja det kan godt være lidt hårdt ellers   jeg var alene dengang, så for mig var det en klar fordel at blive sygemeldt. da jeg så kunne hvile ud mens den ældste var afsted.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.