Endelig kom dagen hvor jeg skulle have Annika med ind til en børnelæge i Slagelse. Så jeg vovede mig med bussen med den bette prut der aldrig sidder stille, og vi havde en transport tid på 1½ time start til slut, hver vej

Men det var intet problem

Hun hyggede sig bare.
Nå, men til sagen.....
Vi mistænkte jo hun havde noget fødevareallergi, måske overfor mælk. Han lavede en priktest på armen af hende, hvilket jeg ikke troede de gjorde ved så små børn, men det er jo bare herligt at vi bare her og nu kan få afkræftet vores mistanke, for hun har ikke fødevareallergi

Iøvrigt sad hun bare helt musestille og kiggede på det han lavede, ingen frygt eller gråd her hos min supermus!
Den flinke børnelæge tror at Annika ikke kan optage frugtsukker i kroppen, og at det er derfor hun har så løs afføring. Så det skal vi prøve at holde øje med om det kan hænge sammen. Det er noget hun vokser fra stille og roligt. Ellers kunne det være hun er et af de børn der reagerer meget kraftigt på tandfrembrud! Så intet alvorligt, det regnede jeg da heller ikke med, men det var dejligt at få det slået fast alligevel.
Og så til den fabelagtige vægt af hele 9,9 kg!!!!!!!

Hun er pludselig begyndt at tage helt vildt meget på og det er HERLIGT! Hun spiser så meget mad så det ville da også være underligt hvis ikke det blev siddende på hende. Til morgenmad snupper hun fx lige 2-4 portioner havregryn med mælk og så spiser hun det rugbrød Juliane levner....

Hun er 79 cm, og der mente han faktisk hun lå lige på vippen af hvad hun bør måle, men han sagde det var ikke noget faretruende, så intet der heller.
Bagefter hyggede jeg mig med hende i Slagelse hvor vi så nisselandsby hvor nisserne var lige så stor/små som hende, og hun syntes de var herlige da hun lige tøede op, hehe. Derefter snakkede hun rigtigt med dem og forsøgte at få dem til at udlevere de ting de stod med, ganske skægt at se på!!!