Præsenterer jer selv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

Fru Aagaard

Hej alle januar mødre

Jeg hedder Karina Elisabeth, og jeg er 23 år. Jeg bor i Karup J., sammen med min mand Michael på 36 år. Vi har en trunte på 5 år (6 år d. 30 december). Med Maiken var jeg sat til 26 januar, og denne gang 21 januar, så vi er spændt på om vi får et december barn mere. Jeg har nemlig en kort livmoderhals, så skal forvente at føde omkring en 3-4 uger før, men det vil jordemodereen vurdere her om et par uger, også må vi se.

Jeg er 12+2 i dag, og vi skal til NF scanning på fredag Jeg har mærket den lille, siden jeg var 10+2, og mærker den stort set hver dag. Allerede fra uge 6-7 stykker hoppede jeg i ventetøj, og måtte fortælle arbejde at vi var i lykkelige omstændigheder, da det ikke kunne skjules.

Det har været en hård omgang, med madlede og kvalme, og enorm træthed. Jeg håber dog det snart aftager, og nogle dage har jeg det fantastisk, og andre dage, så er det bare hårdt - men man gør jo alt for den bette skid

Vi glæder os alle tre enormt, og Maiken bliver en fantastisk storesøster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

CmarianN

TbCp skriver:

Jamen det vil jeg da gerne være med til

Jeg hedder Tina, er 33 år og bor i Odense C med min mand, Carsten på 32 som har egen IT-virksomhed, og vores datter Liva som bliver 4 år d. 24. august og går i børnehave

Jeg selv er uddannet pædagog og har de sidste par år haft min egen private dagpleje. Jeg håber dog lidt at jeg efter barsel kan finde noget andet at komme igang med, da jeg ikke helt føler at pædagogjobbet er det rette for mig.... ved dog ikke helt hvad jeg vil igang med.

Vi besluttede i december at gå igang med pb, men da jeg har forhøjet blodtryk skulle jeg først på ny medicin, inden jeg blev gravid. Det var der lidt problemer med og først i april var det på plads. Heldigvis blev jeg så gravid allerede i maj

Jeg har det ret godt med og i min graviditet. Har ikke haft de vilde symptomer, en anelse madlede, men det er stort set væk... nu får jeg kun en smule kvalme hvis jeg når at blive sulten

Jeg er vokset meget hurtigt her 2. gang, så jeg måtte ret tidligt fortælle folk at jeg var gravid, og alle er blevet meget glade

Jeg mærker allerede den lille, stort set, hver dag og det er bare skønt!

Vi glæder os alle 3 meget, selvom vi (min mand og jeg) også er lidt nervøse over hvordan det bliver at have 2 børn!

Liva glæder sig meget til at blive storesøster og spørger tit til hvordan babyen har det, hvor stor den er nu osv. Men samtidig kan vi også mærke at hun reagerer lidt. Hun er vred på mig! Men det er nok meget normalt.

Det var vist en længere smørre fra mig

Hvor dejligt det lykkedes jer ret hurtigt også 

Og alle de pædagoger vi er i gruppen - haha! 

Åh hvor snyd du allerede mærker baby.... Glæder mig simpelthen SÅ meget til det bliver mig 

Mht. symptomer, så har madlede og skiftende sulten/ikke sulten været det mest gennemtrængende hos mig... Men er det bare DET, så priser jeg mig L Y K K E L I G 

Anmeld

11. juli 2011

CmarianN

Fru Aagaard skriver:

Hej alle januar mødre

Jeg hedder Karina Elisabeth, og jeg er 23 år. Jeg bor i Karup J., sammen med min mand Michael på 36 år. Vi har en trunte på 5 år (6 år d. 30 december). Med Maiken var jeg sat til 26 januar, og denne gang 21 januar, så vi er spændt på om vi får et december barn mere. Jeg har nemlig en kort livmoderhals, så skal forvente at føde omkring en 3-4 uger før, men det vil jordemodereen vurdere her om et par uger, også må vi se.

Jeg er 12+2 i dag, og vi skal til NF scanning på fredag Jeg har mærket den lille, siden jeg var 10+2, og mærker den stort set hver dag. Allerede fra uge 6-7 stykker hoppede jeg i ventetøj, og måtte fortælle arbejde at vi var i lykkelige omstændigheder, da det ikke kunne skjules.

Det har været en hård omgang, med madlede og kvalme, og enorm træthed. Jeg håber dog det snart aftager, og nogle dage har jeg det fantastisk, og andre dage, så er det bare hårdt - men man gør jo alt for den bette skid

Vi glæder os alle tre enormt, og Maiken bliver en fantastisk storesøster

Hvor hyggeligt at læse om dig  Du var da forholdsvis ung da du fik din første så.... Men selvom det er 5 år siden, så ved du jo noget om graviditet, fødsel osv  Gad vide om man som 2 gangs fødende tidligere mærker baby, eller det bare er fordi I ved hvordan det mærkes og er mere opmærksomme i den dur? -GLÆDER MIG TIL JEG MÆRKER JUNIOR 

Hvor bliver det spændende for jer Fredag   Glæder mig til, at høre hvordan det er gået jer.

Vi skal afsted om en uge (tirsdag den 19). Jeg er ved at gå til af spænding og nervøsitet....

Anmeld

12. juli 2011

Fru Aagaard

CmarianN skriver:

Hvor hyggeligt at læse om dig  Du var da forholdsvis ung da du fik din første så.... Men selvom det er 5 år siden, så ved du jo noget om graviditet, fødsel osv  Gad vide om man som 2 gangs fødende tidligere mærker baby, eller det bare er fordi I ved hvordan det mærkes og er mere opmærksomme i den dur? -GLÆDER MIG TIL JEG MÆRKER JUNIOR 

Hvor bliver det spændende for jer Fredag   Glæder mig til, at høre hvordan det er gået jer.

Vi skal afsted om en uge (tirsdag den 19). Jeg er ved at gå til af spænding og nervøsitet....

Ja, det er alt sammen spændende Har lige fået første jordemoder tid d. 21 juli. Det jo snart

Glemte da at skrive min mand er soldat og arbejder i Flyvevåbnet, og det samme gør jeg

Jeg tror bare anden gang, man bliver hurtig stor fordi kroppen har prøvet det, og man mærker det fordi man kender tegnene Min livmoder lægger nu også helt foran, under 2 cm fra mit maveskind regende en tidlig scanning ud, så hun sagde det var derfor jeg var så hurtig stor og kunne mærke noget så tidligt

Anmeld

12. juli 2011

CmarianN

Fru Aagaard skriver:

Ja, det er alt sammen spændende Har lige fået første jordemoder tid d. 21 juli. Det jo snart

Glemte da at skrive min mand er soldat og arbejder i Flyvevåbnet, og det samme gør jeg

Jeg tror bare anden gang, man bliver hurtig stor fordi kroppen har prøvet det, og man mærker det fordi man kender tegnene Min livmoder lægger nu også helt foran, under 2 cm fra mit maveskind regende en tidlig scanning ud, så hun sagde det var derfor jeg var så hurtig stor og kunne mærke noget så tidligt

Ja det giver da meget mening så :-)

Anmeld

26. juli 2011

Møn-Mor

Jeg hedder Winnie, er 27 og lægesekretær, bosat på Møn sammen med min kæreste på 33, der er selvstændig landmand sammen med sin far, hvor de både beskæftiger sig med planteavl, slagtesvin og kødkvæg.

Vi gik i gang med babyprojektet efter vores ferie til Tenerife og jeg smed p-pillerne d. 6. marts. Sidste menstruations første dag var 14. april, så jeg nåede kun at have én cyklus før der var gevinst.
Jeg føler mig enormt privilligeret over, at det gik så hurtigt, når man hører om så mange der kæmper og kæmper.

Jeg har så termin d. 23. januar med vores første barn og når guldklumpen kommer til verden har kæresten og jeg været sammen i 2 år og 1 mdr. sådan ca.

Anmeld

3. august 2011

-Sigrid-

Halløj.

Jeg er Sigrid fra Esbjerg, sammen med Peder [PeTer], vi er 17 og 20. Vi blev ved et uheld gravide i august, begyndte at glæde os, og så mistede vi den bette. Så vi ventede nogle måneder, snakkede frem og tilbage. Så friede kæresten til mig, og sagde han gerne ville giftes med mig snart og have barn med mig lige med det samme, og så gik vi igang. Så pb har været undervejs i 4 cykluser og 5 måneder, og nu har vi så termin midt i januar.

Vi ved ikke hvad vi venter endnu, men vi håber på at kunne finde ud af det d. 24 aug, og vi glæder os.

Peder går på htx, 3. år og vil derefter førstsætte på uni og blive gym-lærer, og jeg starter (igen) på gym her d. 17, tager et års barsel og så fortsætte så jeg forhåbelig kan blive jordemoder en dag 

Vi skal have fundet ny lejlighed og selvfølgelig have købt noget tøj og puslehynde, men ellers er vi faktisk ved at være der.

Vi venter Krøllen 

Anmeld

15. august 2011

Pio1980

Hej

Jeg hedder Pia er 30 og uddannet optiker. Min mand er 31 og arbejder flymekaniker. Vi flyttede til Sdr Onsild 1/4 i et fint rækkehus efter at have solgt en lille andelslejlighed i Nørresundby.

Vi blev gift 23. april og har ellers været sammen lidt over 4 år.

Vi havde snakket om børn fra omkring januar, men jeg ville gerne vente med at prøve til brylluppet var overstået, så jeg med god samvittighed kunne drikke. :-) Men jeg smed dog p-pillerne et par mdr før festen.

Så første gang det har kunnet lade sig gøre var bryllupsnatten, og det ser så også ud til at det er sket der.

Jeg fandt dog først ud af det da jeg var 6 uger henne, da jeg tilfældigt tager en test.

Man har næsten dårlig samvittighed over at det gik SÅ nemt, især når man har flere veninder der har problemer og har prøvet længe.

Så nu venter vi 1. barn 11. januar.

Gravidideten er gået fint ifht kvalme og andre gener af den art, men har desværre allerede fra uge 10 været sygemeldt med bækkenløsning... Men man kan se maven nu og jeg har kunne mærke liv fra 17+6

Anmeld

15. august 2011

Carl-Emil's mor

Pio1980 skriver:

Hej

Jeg hedder Pia er 30 og uddannet optiker. Min mand er 31 og arbejder flymekaniker. Vi flyttede til Sdr Onsild 1/4 i et fint rækkehus efter at have solgt en lille andelslejlighed i Nørresundby.

Vi blev gift 23. april og har ellers været sammen lidt over 4 år.

Vi havde snakket om børn fra omkring januar, men jeg ville gerne vente med at prøve til brylluppet var overstået, så jeg med god samvittighed kunne drikke. :-) Men jeg smed dog p-pillerne et par mdr før festen.

Så første gang det har kunnet lade sig gøre var bryllupsnatten, og det ser så også ud til at det er sket der.

Jeg fandt dog først ud af det da jeg var 6 uger henne, da jeg tilfældigt tager en test.

Man har næsten dårlig samvittighed over at det gik SÅ nemt, især når man har flere veninder der har problemer og har prøvet længe.

Så nu venter vi 1. barn 11. januar.

Gravidideten er gået fint ifht kvalme og andre gener af den art, men har desværre allerede fra uge 10 været sygemeldt med bækkenløsning... Men man kan se maven nu og jeg har kunne mærke liv fra 17+6

hej med dig og velkommen til den søde gruppe af kvinder

Din dårlige samvittighed behøver du slet ikke have  barnet optager nemlig intet fra dig i de første uger  ret heldigt fordi jeg levede af MacD og fryse pizza

Vi har termin samme dag så bliver spændende at følge hinanden lidt

Håber du bliver glad for gruppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.