Jamen det vil jeg da gerne være med til 
Jeg hedder Tina, er 33 år og bor i Odense C med min mand, Carsten på 32 som har egen IT-virksomhed, og vores datter Liva som bliver 4 år d. 24. august og går i børnehave 
Jeg selv er uddannet pædagog og har de sidste par år haft min egen private dagpleje. Jeg håber dog lidt at jeg efter barsel kan finde noget andet at komme igang med, da jeg ikke helt føler at pædagogjobbet er det rette for mig.... ved dog ikke helt hvad jeg vil igang med.
Vi besluttede i december at gå igang med pb, men da jeg har forhøjet blodtryk skulle jeg først på ny medicin, inden jeg blev gravid. Det var der lidt problemer med og først i april var det på plads. Heldigvis blev jeg så gravid allerede i maj 
Jeg har det ret godt med og i min graviditet. Har ikke haft de vilde symptomer, en anelse madlede, men det er stort set væk... nu får jeg kun en smule kvalme hvis jeg når at blive sulten 
Jeg er vokset meget hurtigt her 2. gang, så jeg måtte ret tidligt fortælle folk at jeg var gravid, og alle er blevet meget glade 
Jeg mærker allerede den lille, stort set, hver dag og det er bare skønt!
Vi glæder os alle 3 meget, selvom vi (min mand og jeg) også er lidt nervøse over hvordan det bliver at have 2 børn!
Liva glæder sig meget til at blive storesøster og spørger tit til hvordan babyen har det, hvor stor den er nu osv. Men samtidig kan vi også mærke at hun reagerer lidt. Hun er vred på mig! Men det er nok meget normalt.
Det var vist en længere smørre fra mig 
Anmeld