oh hvem var det nu der lavede sådan nogle fine billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. december 2008

Loggidut

hvor man kunne mikse billederne sammen? nu står jeg og skal lave billeder til svigermekanikken, og ville gerne lave det lidt smart, men jeg aner ikke hvad program der er at arbejde i...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2008

linemus

Jeg bruger Photoshop eller Photoshop Elements. Men ellers er her sakset fra et gammelt indlæg:

"Bare lidt ekstra info - jeg bruger GIMP, som kan downloades gratis - synes det er nemmere end photoshop, men måske det bare er mig men derudover kan den udgave af paint som ligger på næsten alle computere også nemt lave sort/hvid-farve udgaver af billeder. Det er stort set samme fremgangsmåde, der er på alle programmerne, de to sidste er bare gratis Photoshop kan nok en hel del mere, men på mit brugerniveau, passer GIMP og paint lige så fint."

Håber du kan bruge det til noget.

Anmeld

16. december 2008

Loggidut

det vil jeg lige forsøge at google så! tak for det...

men kan det mon også lave sådan nogle collager mon?

Anmeld

16. december 2008

linemus

Ja, det vil jeg gætte på det kan. Det må være noget med at gøre kanterne transparente på sådan en sky-agtig måde

Anmeld

16. december 2008

Loggidut

linemus skriver:

Ja, det vil jeg gætte på det kan. Det må være noget med at gøre kanterne transparente på sådan en sky-agtig måde

shit, jeg kan fandme ikke engang finde ud af at hente et billede ind i det program...aj jeg er håbløs...arrrrk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.