Hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

Filippa & Liva

jeg synes bestemt du skal kontakte din læge hvis din kvalme er så slem, jeg ved lige nøjagtig hvordan du har det for sådan havde jeg det helt frem til uge 20 og det var et sandt helvede ... jeg blev sygemeldt og var indlagt af flere gange på sygehuset og tabte mig en del i starten. jeg prøvede akupunktur dog uden held. håber snart du får det bedre og kan nyde din graviditet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Tona

Frøken J. skriver:

Uha nej, hun skal endelig ikke spise masser af ingefær Der er kommet undersøgelser frem der viser, at større mængder ingefær er potentielt skadeligt for forsteret, hvorfor man nu fraråder ingefær i store mængder til gravide  -Altså at der er ingefær i maden er ok, men målrettet at spise en masse ingefær mod kvalme er ikke godt

Jeg mente også revet ingefær i maden

Anmeld

10. juli 2011

Moar2011

BJNGJ. skriver:

Åh puha.. Så har jeg en del i vente hvis jeg også skal have det så skidt til uge 12.

ja det har du - kastede os meget op.. men derefter var jeg storset problem fri resten af graviditeten . ..

mens man har det så skidt, har man det lidt svært ved at se glæden, synes jeg.. den kom først tilbage da de trælse uger var overstået..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.