Bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Hej!

Jeg jeg var 17+ ringede jeg også til Fg pga. at jeg var bange for mit vand var gået så synes da også helt klart at du skal ringe til Fg. De vil hellere end gerne hjælpe dig. Jeg havde nemlig også fat i vagtlægen først og han sagde også at jeg skulle ringe til Fg selvom det er vist først i uge 22 de plejer "at ville se en'".

Krydser fingre for at alt er som det skal være!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Ludo

Jeg fik også at vide fra jordmoder at jeg ikke skulle regne med at mærke liv hverdag indtil uge 23-24 og skulle ikke være bekymret for det før efter de uger.  Men jeg har så mange plukveer og fik et nummer til en jordmoder vagt på Hillerød sygehus. Jeg ville lige ringe og høre om der evt var en du kunne ringe til og snakke med på sygehuset.  De kan altid sige nej jo.

Anmeld

10. juli 2011

Tona

Jeg var på FG og blive undersøgt og scannet i uge 17 pga smerter i maven...og de var rigtig søde da jeg ringede. Ring, det ville jeg gøre. Jeg ville til enhver tid hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt og de plejer at være så søde og forstående.

Kram til dig

Anmeld

10. juli 2011

december-babyen

Jeg har lige ringet til fg men hun sagde at eftersom jeg slet ikke burde kunne mærke liv nu så er det ik noget de gider undersøge. Følte mig lidt dum men må jo bare håbe er ok med bebsen.

Anmeld

10. juli 2011

Madam Blå

december-babyen skriver:

Jeg har lige ringet til fg men hun sagde at eftersom jeg slet ikke burde kunne mærke liv nu så er det ik noget de gider undersøge. Følte mig lidt dum men må jo bare håbe er ok med bebsen.

Jeg havde også en periode, hvor jeg ikke mærkede hende. Jeg mærkede hende hverdag fra uge 14 af. Tror det var omkring uge 16, hvor ejg så pludselig ikke mærkede noget som helst.. Men det var helt normalt. Det var så spæde spark, at bare at livmoderen vokser lidt, eller baby vender sig bare en smule, så kan man ikke mærke dem længere. Der gik vist en uges tid - og så var der gang i mavsen igen Så tror du kan være ganske rolig

Det kan også være du har mærket ham, men måske har lavet noget andet i mens? Så du ikke har været obs på det.

Anmeld

10. juli 2011

december-babyen

Madam Blå skriver:

Jeg havde også en periode, hvor jeg ikke mærkede hende. Jeg mærkede hende hverdag fra uge 14 af. Tror det var omkring uge 16, hvor ejg så pludselig ikke mærkede noget som helst.. Men det var helt normalt. Det var så spæde spark, at bare at livmoderen vokser lidt, eller baby vender sig bare en smule, så kan man ikke mærke dem længere. Der gik vist en uges tid - og så var der gang i mavsen igen Så tror du kan være ganske rolig

Det kan også være du har mærket ham, men måske har lavet noget andet i mens? Så du ikke har været obs på det.

Ja har tænkt præcist det samme men det sjove er at jeg stod og snakkede med min kæreste lige efter han kom hjem fra arbejde hvor bebsen gav mig 3 hårde spark i venstre side  De var bare så tydelige og lige efter hinanden så jeg nærmest hvinede højt hihi

Elsker at mærke ham indeni mig

Anmeld

10. juli 2011

Madam Blå

december-babyen skriver:

Ja har tænkt præcist det samme men det sjove er at jeg stod og snakkede med min kæreste lige efter han kom hjem fra arbejde hvor bebsen gav mig 3 hårde spark i venstre side  De var bare så tydelige og lige efter hinanden så jeg nærmest hvinede højt hihi

Elsker at mærke ham indeni mig

Hvor dejligt

man bliver alt for hurtigt bekymret for de små pus Gør jeg i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.