Bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.052 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

december-babyen

Jeg er død bekymret.

Er 16+0 idag og plejer at mærke liv fra bebsen ihvertfald hver anden dag ca men for det meste 1 gang om dagen siden uge 12 ca.

Har nu ikke mærket en fis fra ham siden ca 4 dage og er ved at være bekymret.

Min kvalme er også ved at lette og det burde gøre mig lykkelig for den har virkelig været slem men istedet bliver jeg mere bekymret pga manglende tegn på liv.

Ved nogen herinde om jeg godt i uge 16+0 kan ringe til fødegangen eller de gider måske ikke engang se mig når jeg kun er 4 mdr gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Nessie

Du kan altid ringe

Anmeld

10. juli 2011

Mor-til-asta-09

december-babyen skriver:

Jeg er død bekymret.

Er 16+0 idag og plejer at mærke liv fra bebsen ihvertfald hver anden dag ca men for det meste 1 gang om dagen siden uge 12 ca.

Har nu ikke mærket en fis fra ham siden ca 4 dage og er ved at være bekymret.

Min kvalme er også ved at lette og det burde gøre mig lykkelig for den har virkelig været slem men istedet bliver jeg mere bekymret pga manglende tegn på liv.

Ved nogen herinde om jeg godt i uge 16+0 kan ringe til fødegangen eller de gider måske ikke engang se mig når jeg kun er 4 mdr gravid?

mener først at man "må" ringe til fødegangen når man er over 24 uger henne Men du må ikke hænge mig op på det... Ellers ring til vagtlægen

Anmeld

10. juli 2011

december-babyen

Mor-til-asta-09 skriver:

mener først at man "må" ringe til fødegangen når man er over 24 uger henne Men du må ikke hænge mig op på det... Ellers ring til vagtlægen

Ja har bare ikke så meget for vagtlægen...venter og ser så.

Hader den usikkerhed og nervøsitet

Anmeld

10. juli 2011

Mor-til-asta-09

december-babyen skriver:

Ja har bare ikke så meget for vagtlægen...venter og ser så.

Hader den usikkerhed og nervøsitet

Kan jeg også godt forstå.. du kan "trøste" dig lidt med at man slet ikke skal mærke liv hver dag så tidligt...

Anmeld

10. juli 2011

Worldwide

hej tulle. først kæmpe krammer! har fu prøvet a drikke iskoldt va d? der hjalp da jeg vemtede lorelai  eller noget sødt. ellers prøv vagtlægen. stavefejl medtages, wr på telefonen

Anmeld

10. juli 2011

december-babyen

Mileva skriver:

hej tulle. først kæmpe krammer! har fu prøvet a drikke iskoldt va d? der hjalp da jeg vemtede lorelai  eller noget sødt. ellers prøv vagtlægen. stavefejl medtages, wr på telefonen

Hey søde

Der er intet som virker...meget mystisk og Thomas er på arbejde men regner med jeg prøver at ringe når han kommer hjem

Anmeld

10. juli 2011

Frejsmor

Du kan altid prøve at ringe til FG, det værste der kan ske, er vel at de siger de ikke vil se dig og at du skal slappe af og være tålmodig, fordi du jo ikke skal kunne mærke den bette hver dag allerede, det er jo først fra uge 26-27 stykker.. Men måske er du heldig at du kan få lov at komme ind og blive scannet, eller i det mindste høre hjertelyden..

Jeg tror ikke vagtlægen kan gøre ret meget på nuværende tidspunkt, men det skader self. heller aldrig at ringe, synes dog de kan være noget mere ubehagelige engang imellem og korte for hovedet, hvorimod jordemødrene på FG gerne er mere forstående og gerne kommer med et par beroligende ord..

Håber snart du mærker liv så du kan få ro i kroppen...

Kom gerne med en update..

Anmeld

10. juli 2011

Worldwide

december-babyen skriver:

Hey søde

Der er intet som virker...meget mystisk og Thomas er på arbejde men regner med jeg prøver at ringe når han kommer hjem

den lille har det hwlt sikkert godt derjnde, han ftager sikkert bare lige en lille asfslapper men synes du skal ringe, om ikke så for a få ro i sjælen

Anmeld

10. juli 2011

anynom

Det er også muligt at dit barn har vendt sig om og sparker mod din ryg? Det fik jeg i hvert fald at vide ved jordmoderen (fordi jeg mærker liv hver dag), hun ville lige gøre mig opmærksom på, at jeg ikke skulle blive bekymret hvis jeg ikke mærkede bettepigen.

I Randers må man først kontakte fødegangen når man er 22+.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.