DAs mor skriver:
Fordi det er så hyggeligt - og så er det jo heller ikke særligt tit man lige er til det 
Hehe... For mig har børnefødselsdage altid været boller og kakao og så kagemand - sådan var det bare da jeg var lille...
De gange jeg har holdt fødselsdag (4 gange
) har det været med grovboller og pålæg, men der har da også været en slags kage bagefter 
I den institution min søn lige er stoppet i havde de nul sukker-politik - der tog vi gulerodsmuffins (uden sukker) med - jeg går ikke ind for "nul sukker"! Synes det er meget bedre at give et "naturligt" forhold til - vise at det er til særlige lejligheder, men ikke FORBUDT 
Hvor godt havde de så specificeret deres nul-sukker? 
jeg synes ærlig talt at det er fint med nul-sukker
Jeg vil gerne SELV bestemme hvornår mit barn skal spise slik og hvor meget det skal spise
men sukker gemmen frugt har jeg intet problem med og det er jo lidt dobbeltmoralsk i know 
men ja boller kako og kagemand det var standard også da jeg var lille men har du set nogle sindsyge projekter forældre slæber med nu om dage?
Vi havde en hvor ALLE børn fik de der store slikposer på hvad 200-300 gram som de kunne tage med hjem. Så var der en skål med slik de kunne gå og tage af, lagkage, kagekone, HVIDE boller, smør, nutella, syltetøj, pålægschokolade, kakao mælk og saft 
Anmeld