Hvordan går det med jer piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

<3

Tja... har haft ømme bryster men de er lidt forsvundet nu. Altså ikke brysterne men ømheden. Så har jeg fået lidt kvalme men det er forventeligt da jeg i den grad led af kvalme sidst. Man kan endnu ikke se noget på maven!

Og jeg har lige bestilt tid til NF i dag så nu begynder det at føles virkeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Babylil

Øst skriver:

Hejsa 

Jeg syns heller ik jeg kan mærke det store... Lidt ømme bryster og er lidt mere træt end jeg plejer, men det bekymre mig en lille smule  

Jeg har først fået en tid til lægen den 3 august til vandrejournalen og der vil jeg så være 9+2. Er det kun mig der synes det er lidt sent??

Bekymrer du dig, fordi du er mere træt end du plejer?

Jeg er også rigtig træt og bliver hurtigt udmattet

Det lyder sent, og man kan godt få en tid tidligere, men scanningen skal vidst nok ligge mellem uge 8 og 10 for at være optimal.

Anmeld

11. juli 2011

<3

Øst skriver:

Hejsa 

Jeg syns heller ik jeg kan mærke det store... Lidt ømme bryster og er lidt mere træt end jeg plejer, men det bekymre mig en lille smule  

Jeg har først fået en tid til lægen den 3 august til vandrejournalen og der vil jeg så være 9+2. Er det kun mig der synes det er lidt sent??

Jeg skal først til lægen i 11.uge altså uge 10 så det synes jeg ikke

Og skanningen er først i uge 12+ eller 13. Jeg skal d.22/8

Anmeld

11. juli 2011

Øst

mrs X skriver:

Jeg skal først til lægen i 11.uge altså uge 10 så det synes jeg ikke

Og skanningen er først i uge 12+ eller 13. Jeg skal d.22/8

He he... Jamen det lyder som om jeg bare er utålmodig 

Den 22 August.. ihh det blir spændende 

Anmeld

11. juli 2011

Øst

Babylil skriver:

Bekymrer du dig, fordi du er mere træt end du plejer?

Jeg er også rigtig træt og bliver hurtigt udmattet

Det lyder sent, og man kan godt få en tid tidligere, men scanningen skal vidst nok ligge mellem uge 8 og 10 for at være optimal.

Det er nok bare fordi jeg ikke rigtig ved så meget om det  jeg har bare altid forestillet mig at når man blev gravid fik man masser af symptomer lige med det samme. 

Så når jeg ik sådan helt rigtig mærker noget, så blir jeg bare en smule nervøs.. 

Men det lyder som om jeg ik er den eneste der ikke har de vilde symptomer  Puha..  Baby.dk er en fantastisk side  

Anmeld

11. juli 2011

<3

He he... Jamen det lyder som om jeg bare er utålmodig 

Den 22 August.. ihh det blir spændende 

Ja det var jeg også som førstegangsfødende det er vist helt naturligt Og ja vi glæder os også til skanningen. Det er jo første gang man får hilst på sin lille. Regner med at det er en af de ting der bibeholder magien fra gang til gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.