Hvordan går det med jer piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.559 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

Babylil

Her går det fint, selvom jeg ikke mærker det helt store.

Oplever stadig kun ømme bryster og kvalmen er så småt begyndt. 

Glæder mig til at graviditeten bliver en større realitet for mig til den første scanning Der er bare såååå lang tid til, kan ikke vente 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Silja&Noam

Her går det os godt er bare så forbandet træt og står midt i en flytning. Orker bare ik men kan mærke kvalmen kommer snigende og spiser hele tiden. Glæder mig til at passere det stadie hvor jeg faktisk ligner en der er gravid og ik bare en der er små fed hvornår skal du til scanning?

Anmeld

10. juli 2011

malenemusen

Ikke rigtig noget nyt - sommetider kan jeg endda helt glemme at jeg rent faktisk er gravid

Men mon ikke alle symtomerne nok skal komme snigende stille og roligt hen af vejen

Anmeld

10. juli 2011

Frb

Hej med jer

Nu er det vist på tide at jeg melde mig på banen. Jeg er det der svare til 5+1 idag hvordan jeg oplever graviditeten er lidt blandet, men på den gode måde.

Indtil videre har jeg haft ømme bryster, mens murren, let kvalme på forskellige tider af døgnet, forhøjet temperatur særligt i sidste uge, forkølet, mindre astma anfald, ømme led... det var vist det ha ha

Men på andre tider af døgnet mærker jeg intet og bliver helt i tvivl om der overhovedet er noget igang

For 2 år siden var jeg igennem en spontan abort, den blev først opdaget i uge 10 på et kort ferie ophold i DK (boede i udlandet der), den havde været død i måske 5 uger og blev fjernet kirurgisk. Det var et meget hårdt slag 

Derfor vælger jeg at tage een dag ad gangen og ser lyst på det hele med et lille hemmelighedsfuldt smil , kun min forlovede og en god veninde ved det nu. Håber så inderligt at det hele ender godt

Glæder mig til at følge jer

Anmeld

10. juli 2011

Babylil

SiljasMoar skriver:

Her går det os godt er bare så forbandet træt og står midt i en flytning. Orker bare ik men kan mærke kvalmen kommer snigende og spiser hele tiden. Glæder mig til at passere det stadie hvor jeg faktisk ligner en der er gravid og ik bare en der er små fed hvornår skal du til scanning?

Jeg glæder mig også til at ligne en der er gravid og ikke bare mega oppustet. Man skulle tro at jeg var 5 mdr henne, he he, men har læst at det er normalt at være oppustet.

Jeg skal til scanning den 26. juli

Anmeld

10. juli 2011

Babylil

Frederiksberg skriver:

Hej med jer

Nu er det vist på tide at jeg melde mig på banen. Jeg er det der svare til 5+1 idag hvordan jeg oplever graviditeten er lidt blandet, men på den gode måde.

Indtil videre har jeg haft ømme bryster, mens murren, let kvalme på forskellige tider af døgnet, forhøjet temperatur særligt i sidste uge, forkølet, mindre astma anfald, ømme led... det var vist det ha ha

Men på andre tider af døgnet mærker jeg intet og bliver helt i tvivl om der overhovedet er noget igang

For 2 år siden var jeg igennem en spontan abort, den blev først opdaget i uge 10 på et kort ferie ophold i DK (boede i udlandet der), den havde været død i måske 5 uger og blev fjernet kirurgisk. Det var et meget hårdt slag 

Derfor vælger jeg at tage een dag ad gangen og ser lyst på det hele med et lille hemmelighedsfuldt smil , kun min forlovede og en god veninde ved det nu. Håber så inderligt at det hele ender godt

Glæder mig til at følge jer

Ja jeg vælger også at tage en dag af gangen, men håber på det bedste

Glæder mig også til at følge jer. Det er så spændende

Anmeld

10. juli 2011

Silja&Noam

Babylil skriver:

Jeg glæder mig også til at ligne en der er gravid og ikke bare mega oppustet. Man skulle tro at jeg var 5 mdr henne, he he, men har læst at det er normalt at være oppustet.

Jeg skal til scanning den 26. juli

Ja det er det os er det første eller andet barn? Jeg venter nummer to og alle siger bare at jeg godt kan forberede mig på snart at sku ha vente bukser på... Hmmm jeg har ik fået tid til scanning endnu. Kun første læge konsultation.. Har i alle fået tid til scanning!?

Anmeld

10. juli 2011

Babylil

SiljasMoar skriver:

Ja det er det os er det første eller andet barn? Jeg venter nummer to og alle siger bare at jeg godt kan forberede mig på snart at sku ha vente bukser på... Hmmm jeg har ik fået tid til scanning endnu. Kun første læge konsultation.. Har i alle fået tid til scanning!?

Det er mit første barn, så er lidt forvirret over, hvornår man skal hvad. Jeg har jo fået taget en blodprøve for at måle HCG og få bekræftet graviditet. Dernæst fik jeg en tid til den første scanning og er meget spændt på, hvad der skal ske

Anmeld

10. juli 2011

Silja&Noam

Tror måske os det er lidt forskelligt selv om jeg har født før så er det som om jeg har glemt alt om at være gravid

Anmeld

11. juli 2011

Øst

Hejsa 

Jeg syns heller ik jeg kan mærke det store... Lidt ømme bryster og er lidt mere træt end jeg plejer, men det bekymre mig en lille smule  

Jeg har først fået en tid til lægen den 3 august til vandrejournalen og der vil jeg så være 9+2. Er det kun mig der synes det er lidt sent??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.