Jeg absolut HADER ideen med madordningen. Syntes for det første det er alt for dyrt, skal betale over 1000 kr for 2 børn. For det andet så hader jeg ideen om, at blive fortalt indirekte at man er inkompetent som forældre og derfor må regeringen heller træde til og sørge for at mine..og jeres børn skal have et ordentligt måltid mad. Derud over så skal alle vi forældre betale for alle de forældre som IKKE selv betaler deres inst. plads. Så hvis I tror jeres børn i gennemsnit får for alle pengenes værdi kan I tro om igen for det gør de IKKE!! Inst. skal selv betale for prisforskellen mellem hvad de får ind af jer og hvad det koster inc løn til en køkken ass. ..altså må der skæres ned. ca svarende til 15½ pædagog time pr uge. Hvis køkken ass. er syg skal en pædgog træde til i køkkenet og derved går der naturligvis endnu mere tid fra børnene. Hvad skal pædagogen egentlig i et køkken...er hun ikke udannet og ansat til at være sammen med børn?????
Mht til maden, uhmmm dejligt med et hjemmelavet måltid...men hvad med de inst som ikke har køkken eller deres køkken er alt for småt??? Hvor skal de penge komme fra til forbedring????
Hvis mine børn får dejlig varm mad i inst. hvad skal de så spise til aften?? Varm mad igen (jeg gider nemlig ikke spise rugbrød til aften) men hvornår skal de så have rugbrød?? Hvis de får rugbrød i inst (for der bliver også rugbrøds dage) kan jeg sgu selv lige så godt selv smørre min ungers madpakke og sparre de 1000 kr.
Ideen ville være god HVIS der fulgte penge med fra regeringen/kommunerne, men det gør der IKKE så bottom line er, det er IKKE en forbedring af en skid tvært i mod!!!! Endnu en genial idé fra folk som snakker med en hvis del af deres anatomi inde i regeringen!!!! F*** jeg er arrig!!!!
Anmeld