Update på tråden "Træls tid..."

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.315 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

Barbamama

I går brød jeg HELT sammen for jeg fik endnu en grim kommentar med på vejen og så kaldte jeg sgu manden for en røv! Jeg græd som pisket og syntes bare ikke han kunne være det bekendt. Efter Carla var blevet puttet bad jeg Casper om at slukke fjernsynet så vi kunne få talt sammen. Og så sagde jeg at jeg bare syntes det havde været en rigtig dum uge og jeg følte han havde været sur på mig og vrisset meget af mig. Han var helt uforstående overfor det og syntes ikke han havde været sur. Han undskyldte hvis han havde gjort mig ked af det og også hans sidste kommentar. Det var ikke meningen jeg skulle blive ked af det. Da han undskyldte græd jeg bare endnu mere, for jeg blev så glad for at han IKKE var sur på mig eller træt af mig.

Jeg sagde også at jeg godt kunne mærke at efter at han har vrisset af mig kommer han videre (han har fået det ud af kroppen og er ikke længere sur) og så taler han almindeligt til mig som om vi ikke har været sure på hinanden. Men når han har vrisset af mig bliver jeg vred eller ked af det og bærer rundt på det resten af aftenen. Og det hober sig op i løbet af ugen hvis han bliver ved med at vrisse. Så jeg fik forklaret ham at jeg IKKE kommer videre på samme måde som ham. Det påvirker mig meget når vi vrisser af hinanden.

Vi lavede en aftale om at vi ikke skal TRO at vi ved hvad hinanden mener. Vi skal spørge. Så hvis jeg nu siger noget og Casper TROR jeg er negativ overfor ham, så skal han ikke reagere på det han TROR, men i stedet spørge mig: Hvad mener du? og så kan det jo være jeg slet ikke er sur og så er konflikten og de sure miner jo ude af verden. Vi øver os på det.

Jeg sagde også til ham at jeg er klar over at vi ikke kan være lykkelige hele tiden, men jeg synes godt nok det er hårdt når vi så har en periode hvor vi er lidt emsige. Da jeg havde hulket færdig lå vi på sofaen og krammede lidt. Så kunne vi begge slappe af igen.

I dag har vi så haft en dejlig dag med mange gæster. Vi har holdt fødselsdag for Carla igen. Heldige unge. He he....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Skouboe

Hvor er det dejligt at høre Øver du dig stadig på at se det positive i ting?

Anmeld

9. juli 2011

Barbamama

Skouboe skriver:

Hvor er det dejligt at høre Øver du dig stadig på at se det positive i ting?

Ja det gør jeg. Men jeg må indrømme at jeg OGSÅ glemmer det.

Anmeld

9. juli 2011

Skouboe

michella80 skriver:

Ja det gør jeg. Men jeg må indrømme at jeg OGSÅ glemmer det.

Så er det godt at jeg kommer i tanke om det indimellem og minder dig om det

Anmeld

10. juli 2011

Laulund87

Godt I har talt om det

Det lyder lidt som herhjemme. Jeg tager det ret tungt hvis jeg føler han har snerret af mig, og han forstår slet ikke hvad der er galt

Anmeld

10. juli 2011

Rosa

Ihh, jeg kender godt den dumme spiral - det er så hårdt! Jeg sender dig knus og kram  Det lyder som en god plan, det I har gang i. 

Anmeld

10. juli 2011

Barbamama

Skouboe skriver:

Så er det godt at jeg kommer i tanke om det indimellem og minder dig om det

Ha ha ha ja det er skide godt!!!

Anmeld

10. juli 2011

Barbamama

Laulund87 skriver:

Godt I har talt om det

Det lyder lidt som herhjemme. Jeg tager det ret tungt hvis jeg føler han har snerret af mig, og han forstår slet ikke hvad der er galt

Nej det er så mærkeligt altså!

Anmeld

10. juli 2011

Barbamama

Rosa skriver:

Ihh, jeg kender godt den dumme spiral - det er så hårdt! Jeg sender dig knus og kram  Det lyder som en god plan, det I har gang i. 

Tak det synes jeg også! Så er det lige med at huske den!

Anmeld

11. juli 2011

Vingummien

Dejligt at i fik snakke om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.