Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sof skriver: Nej, det kunne jeg ikke og har endda snydt lidt, for på billedet 8+5, da havde jeg lige haft en kæmpe blødning, som de havde mistænkt for at være en tvilling, så jeg var endnu større inden da. Min mave faldt til halv størrelse efter den blødning. Du kan se det her, det er et billede fra da jeg var 7+3. Fra det og så til 8+5, der er forsvundet en del
Nej, det kunne jeg ikke og har endda snydt lidt, for på billedet 8+5, da havde jeg lige haft en kæmpe blødning, som de havde mistænkt for at være en tvilling, så jeg var endnu større inden da. Min mave faldt til halv størrelse efter den blødning.
Du kan se det her, det er et billede fra da jeg var 7+3.
Fra det og så til 8+5, der er forsvundet en del
Gud ja Det var da helt vildt. Jeg er sørme spændt på hvor hurtigt det kan ses på mig denne gang. Om aftenen har jeg en popmavse hehe... men det er jo og skær oppustethed endnu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: Gud ja Det var da helt vildt. Jeg er sørme spændt på hvor hurtigt det kan ses på mig denne gang. Om aftenen har jeg en popmavse hehe... men det er jo og skær oppustethed endnu
Kan jeg godt forstå. Har du smidt mavebillede herind endnu?
Sof skriver: Kan jeg godt forstå. Har du smidt mavebillede herind endnu?
hih nej ikke endnu. Regner med jeg tager et senere eller imorgen
Chalala85 skriver: hih nej ikke endnu. Regner med jeg tager et senere eller imorgen
Det glæder jeg mig til at se
Sof skriver: Det glæder jeg mig til at se
hihi
Her kunne man se det tydeligt fra uge 7
Jeg er andengangs, og vores den største er også 5 år, 6 år inden den lille kommer
Det går bare stærkt anden gang Kan lige smide billede ind senere
Fru Aagaard skriver: Her kunne man se det tydeligt fra uge 7 Jeg er andengangs, og vores den største er også 5 år, 6 år inden den lille kommer Det går bare stærkt anden gang Kan lige smide billede ind senere
Det må du meget gerne Synes allerede jeg har en lille blobmavse især om aftenen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128