Hvor tidligt kan det ses 2. gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.300 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

Chalala85

Ja som overskriften siger, hvor tidligt kan det ses når man er 2. gangs gravid!?

Jeg er slank af bygning, ses det så hurtigere?!

Ahmen, jeg føler mig jo næsten som første gangs gravid igen haha alle de spørgsmål. Det er jo 5 år siden sidst

Vis mig gerne et billede hvis du vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

MortilCilas

Chalala85 skriver:

Ja som overskriften siger, hvor tidligt kan det ses når man er 2. gangs gravid!?

Jeg er slank af bygning, ses det så hurtigere?!

Ahmen, jeg føler mig jo næsten som første gangs gravid igen haha alle de spørgsmål. Det er jo 5 år siden sidst

Vis mig gerne et billede hvis du vil

Jeg kender en, hun havde en lille 'bobmave' allerede 7 uger henne, med nr.2 Og hendes datter var under et år da hun blev graivd igen. Men tror det ses tydeligere. Jeg ved det ikke

Anmeld

9. juli 2011

Chalala85

Cilas skriver:

Jeg kender en, hun havde en lille 'bobmave' allerede 7 uger henne, med nr.2 Og hendes datter var under et år da hun blev graivd igen. Men tror det ses tydeligere. Jeg ved det ikke

Jeg har hørt det ses tydligt tidligere hehe, men hvor tidligt?! Er sørme spændt på hvornår jeg vil få følelsen af at være sådan rigtg gravid

Anmeld

9. juli 2011

MortilCilas

Chalala85 skriver:

Jeg har hørt det ses tydligt tidligere hehe, men hvor tidligt?! Er sørme spændt på hvornår jeg vil få følelsen af at være sådan rigtg gravid

Ja hun var jo ikke ret langt henne.
Kan jeg godt forstå .. jeg savner det, og går lidt med tanken om, muligvis at få en til .. på et tidspunkt  Nu er min søn kun 6 måneder, og er ikke sammen med nogle .. så

Anmeld

9. juli 2011

Chalala85

Cilas skriver:

Ja hun var jo ikke ret langt henne.
Kan jeg godt forstå .. jeg savner det, og går lidt med tanken om, muligvis at få en til .. på et tidspunkt  Nu er min søn kun 6 måneder, og er ikke sammen med nogle .. så

hehe.. min er heldigvis 4 år, jeg er ikke helt vild med 2 blebørn på en gang Men kan sørme godt forstå det niver i ægstokkende

Anmeld

9. juli 2011

MortilCilas

Chalala85 skriver:

hehe.. min er heldigvis 4 år, jeg er ikke helt vild med 2 blebørn på en gang Men kan sørme godt forstå det niver i ægstokkende

Hehe, det også godt at vente, så de ikke er så små begge to
Mun ja, puha hvor det niver

Anmeld

9. juli 2011

Chalala85

Cilas skriver:

Hehe, det også godt at vente, så de ikke er så små begge to
Mun ja, puha hvor det niver

hehe

Anmeld

10. juli 2011

Sof

Med mig kunne man stort set se det med det samme, men jeg havde også lige været gravid. Havde en MA i 10 uge og nåede kun at få min menstruation 1 gang inden jeg blev gravid igen, så det gik rigtig stærkt, men jeg bliver hurtigt stor og det gjorde jeg også med min datter. Men du kan da lige få lov at se et par billeder 

Billede 1: 4+5

Billede 2: 8+5

Billede 3: 16+1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. juli 2011

Chalala85

Sof skriver:

Med mig kunne man stort set se det med det samme, men jeg havde også lige været gravid. Havde en MA i 10 uge og nåede kun at få min menstruation 1 gang inden jeg blev gravid igen, så det gik rigtig stærkt, men jeg bliver hurtigt stor og det gjorde jeg også med min datter. Men du kan da lige få lov at se et par billeder 

Billede 1: 4+5

Billede 2: 8+5

Billede 3: 16+1

wow, ja det kan jeg godt se. Du kan da ikke skjule det særlig længe hehe Men flot mave og tak fordi du ville dele dem med mig

Anmeld

10. juli 2011

Sof

wow, ja det kan jeg godt se. Du kan da ikke skjule det særlig længe hehe Men flot mave og tak fordi du ville dele dem med mig

Nej, det kunne jeg ikke og har endda snydt lidt, for på billedet 8+5, da havde jeg lige haft en kæmpe blødning, som de havde mistænkt for at være en tvilling, så jeg var endnu større inden da. Min mave faldt til halv størrelse efter den blødning.

Du kan se det her, det er et billede fra da jeg var 7+3.

Fra det og så til 8+5, der er forsvundet en del

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.