Søger natdragte til piger str. 56

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
331 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

Frøken J.

Er der nogen der har sådan nogen, de vil sælge? Evt også et par stykker i str. 50? Det skal være i god stand, altså ikke slidt og ikke en masse vaskefnuller. Og så til en fair pris, of course Vil gerne se billeder også..

Og med natdragte mener jeg med lange ærmer og ben, evt. også fødder i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

2babygirls

Frøken J. skriver:

Er der nogen der har sådan nogen, de vil sælge? Evt også et par stykker i str. 50? Det skal være i god stand, altså ikke slidt og ikke en masse vaskefnuller. Og så til en fair pris, of course Vil gerne se billeder også..

Name it har 3 for 100kr for tiden!!! Har lige købt tre søde. To stribede og en pink...

Anmeld

9. juli 2011

Frøken J.

Tina&Martin skriver:

Name it har 3 for 100kr for tiden!!! Har lige købt tre søde. To stribede og en pink...

Oooohhh!!! Har de? Ej, jeg har lige været i nameit, og det så jeg slet ikke. Jeg må lige lure ind mandag. Det er skuda billigt TAk

Anmeld

9. juli 2011

2babygirls

Frøken J. skriver:

Oooohhh!!! Har de? Ej, jeg har lige været i nameit, og det så jeg slet ikke. Jeg må lige lure ind mandag. Det er skuda billigt TAk

Aiiiih.... Men det var godt nok den i kolding storcenter jeg væltede ind i, hvor de også havde en masse til minus 75%, I like!!!

Anmeld

9. juli 2011

2babygirls

Frøken J. skriver:

tjek lige denne side ud

http://www.smartkids.dk/brands/nameit#currentCatal og=[brands]&brands=[537]&pageSize=[45]& ;category=[168,170]&price=[3,280]&level=[1 ]

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.