det passer da ikke ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

baby012

jeanett 26 skriver:

Men altså når barnet er så lille og stadig bliver ammet har faren ik krav på en overnatning før det bliver ældre og får alm mad.

Og det med at scanning er skadeligt er ældre mennesker der mener det. Men igen er aldrig blevet bevist

Han vil bare skræmme dig du skal ik lade dig gå på af det

mente jeg også. men ville lige spørge eksperterne om der måske var noget jeg havde misforstået helt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

baby012

Nalle skriver:

Jeg fik afvide i amtet, det mest almindelige at starte op med overnatning, er 1 overnatning når barnet er 1 år, og en weekend når barnet er 2 år

passer også meget bedre med det jeg har fået a vide .. 

Anmeld

9. juli 2011

Frøken J.

gravid20 skriver:

også det jeg tænker :/ man høre jo heller ikke ligefrem at folk mister efter en skanning .. pga- den.. så det undrede mig virkelig. 

mener da også at barnet skal være 1½ før der kan blive tale om overnatninger .. vil bare ikke skifte amning ud med erstatning hvis det kan undgås.. de første 2 år.. eller 1½ eller hvad der nu kommer til at passe.. 

Jeg sad og læste lidt på nettet, og fandt noget fra en advokat.. Der stod, at man normalt siger, at det først kan ske fra barnet er 2½. De eneste tilfælde, hvor det kan komme på tale, at barnet kan overnatte før, er hvis barnet har været vant til at se den pågældende forældre meget ofte. Således vil det være svært at få igennem, hvis i ikke bor sammen. Ydermere kræver det også, at barnet før har overnattet ude uden dig. Men det handler vidst først om, når du er ude af amningen

Anmeld

9. juli 2011

baby012

nettemor skriver:

hej.

jeg tror heller ikke på det. som frøken j. siger så er der maaaange gravide der får dem hver dag. og størstedelen af de bebser bliver da engang voksne mennesker

mht overnatning så mener jeg at nogle herind har fortalt at børnene er 1-2 år inden der kan vælre tale om at han kan kræve overnatning. og det er vist uanset om man ammer eller ej. men hvis du har brug for berolig kan du jo enten oprette en tråd under enlige forældre eller ringe til statsamtet og spørge hvordan de ser på det..

men som jeg ser det vil jeg sige du ikke har noget at bekymre dig om og du bare skal slappe af og nyde din graviditet..

det er desværre svært at nyde den når han hele tiden skifter mening med den bette ..  

men self. glæder jeg mig da til at H*n kommer ud til mig.. håber bare faderen falder lidt ned inden da .. 

Anmeld

9. juli 2011

baby012

Frøken J. skriver:

Jeg sad og læste lidt på nettet, og fandt noget fra en advokat.. Der stod, at man normalt siger, at det først kan ske fra barnet er 2½. De eneste tilfælde, hvor det kan komme på tale, at barnet kan overnatte før, er hvis barnet har været vant til at se den pågældende forældre meget ofte. Således vil det være svært at få igennem, hvis i ikke bor sammen. Ydermere kræver det også, at barnet før har overnattet ude uden dig. Men det handler vidst først om, når du er ude af amningen

han kommer nok ikke til at se det så ofte da vi nok bor i hver sin del a landet på det tidspunkt, og muligvis hver sin del af verdenen... men er meget glad for at han ikke kan komme og tage min guldklump fra mig når den er ½ år gammelt.. det ville da slet ikke være til at bære .. 

Anmeld

9. juli 2011

miinimeal

sluder og vrøvl med begge dele, eller jo han kan få overnatning med den bette men det hvis i selv aftaler det,   1 overnatning pr år(;

Anmeld

9. juli 2011

baby012

alberts mor<3 skriver:

sluder og vrøvl med begge dele, eller jo han kan få overnatning med den bette men det hvis i selv aftaler det,   1 overnatning pr år(;

super, det er jeg meget glad for at høre..  

Anmeld

9. juli 2011

miinimeal

gravid20 skriver:

super, det er jeg meget glad for at høre..  

men det kommer meget an på barnet(;men somregl er en weekend overnatning først ved omkring de 2-3 år(;

Anmeld

9. juli 2011

Nalle

gravid20 skriver:

passer også meget bedre med det jeg har fået a vide .. 

Ja

Anmeld

9. juli 2011

Nettemor

gravid20 skriver:

det er desværre svært at nyde den når han hele tiden skifter mening med den bette ..  

men self. glæder jeg mig da til at H*n kommer ud til mig.. håber bare faderen falder lidt ned inden da .. 

nej det kan jeg godt forstå men kan du ikke 'bare' sige til dig selv at som udgangspunkt er du alene om det. men beslutter han sig til at ville tage del af det så er det jo bare lækkert.. ?

hvor i østjylland bor du? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.