det passer da ikke ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
21 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

baby012

er det rigtigt at der er en større chance for at få en spontan abort ved en skanning end at barnet har DS eller misdannelser, har idag fået a vide at en ganske almindelig MD DS skanning kan provokere en spontan abort ???

har også fået a vide at faderen til et barn kan få overnatninger med barnet når det er ½ år gammelt også selvom at man ammer, så skal man bare skifte til erstatning ??? hjælp... 

det kan jeg slet ikke få til at passe nogen steder .. ????  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Frøken J.

gravid20 skriver:

er det rigtigt at der er en større chance for at få en spontan abort ved en skanning end at barnet har DS eller misdannelser, har idag fået a vide at en ganske almindelig MD DS skanning kan provokere en spontan abort ???

har også fået a vide at faderen til et barn kan få overnatninger med barnet når det er ½ år gammelt også selvom at man ammer, så skal man bare skifte til erstatning ??? hjælp... 

det kan jeg slet ikke få til at passe nogen steder .. ????  

Nej, det lyder underligt. Så vidt jeg har læst alle steder, har man endnu ikke påvist, at scanninger er skadelige. Hvem har fortalt dig disse ting?

Anmeld

9. juli 2011

baby012

Frøken J. skriver:

Nej, det lyder underligt. Så vidt jeg har læst alle steder, har man endnu ikke påvist, at scanninger er skadelige. Hvem har fortalt dig disse ting?

min x kom og gav mog en opsang om at hans søster havde sagt at det er skadeligt at få en skanning  + at han havde krav på at kunne få overnatninger med den bette når den er ½ år gammel .. 

hun arbejder med forskning indenfor medicin.. men det da aldrig noget jeg har hørt om før 

Anmeld

9. juli 2011

Frøken J.

gravid20 skriver:

min x kom og gav mog en opsang om at hans søster havde sagt at det er skadeligt at få en skanning  + at han havde krav på at kunne få overnatninger med den bette når den er ½ år gammel .. 

hun arbejder med forskning indenfor medicin.. men det da aldrig noget jeg har hørt om før 

Ved du hvad, hvis der var en stor abortrisiko ved de gennemscanninger, ville de slet ikke tilbyde dem. Og hvad angår det med overnatningerne, prøver din x sikkert bare at skræmme dig. Man kan sku ikke tvinge en mor til at gå over til erstatning, bare fordi barnet skal sove hos faderen, så det skal du ikke frygte.

Anmeld

9. juli 2011

modesty

Det er noget sludder, både det ene og det andet.

Anmeld

9. juli 2011

jeanett 26

Men altså når barnet er så lille og stadig bliver ammet har faren ik krav på en overnatning før det bliver ældre og får alm mad.

Og det med at scanning er skadeligt er ældre mennesker der mener det. Men igen er aldrig blevet bevist

Han vil bare skræmme dig du skal ik lade dig gå på af det

Anmeld

9. juli 2011

baby012

Frøken J. skriver:

Ved du hvad, hvis der var en stor abortrisiko ved de gennemscanninger, ville de slet ikke tilbyde dem. Og hvad angår det med overnatningerne, prøver din x sikkert bare at skræmme dig. Man kan sku ikke tvinge en mor til at gå over til erstatning, bare fordi barnet skal sove hos faderen, så det skal du ikke frygte.

også det jeg tænker :/ man høre jo heller ikke ligefrem at folk mister efter en skanning .. pga- den.. så det undrede mig virkelig. 

mener da også at barnet skal være 1½ før der kan blive tale om overnatninger .. vil bare ikke skifte amning ud med erstatning hvis det kan undgås.. de første 2 år.. eller 1½ eller hvad der nu kommer til at passe.. 

Anmeld

9. juli 2011

Nalle

Jeg fik afvide i amtet, det mest almindelige at starte op med overnatning, er 1 overnatning når barnet er 1 år, og en weekend når barnet er 2 år

Anmeld

9. juli 2011

baby012

modesty skriver:

Det er noget sludder, både det ene og det andet.

et jeg glad for at høre .. fik godt nok en klump i halsen da han sagde det

Anmeld

9. juli 2011

Nettemor

gravid20 skriver:

hej.

jeg tror heller ikke på det. som frøken j. siger så er der maaaange gravide der får dem hver dag. og størstedelen af de bebser bliver da engang voksne mennesker

mht overnatning så mener jeg at nogle herind har fortalt at børnene er 1-2 år inden der kan vælre tale om at han kan kræve overnatning. og det er vist uanset om man ammer eller ej. men hvis du har brug for berolig kan du jo enten oprette en tråd under enlige forældre eller ringe til statsamtet og spørge hvordan de ser på det..

men som jeg ser det vil jeg sige du ikke har noget at bekymre dig om og du bare skal slappe af og nyde din graviditet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.