er det underligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.580 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

MelikkazMoar

hej girls..

Jeg fødte for 6 uger siden den mest fantastiske lille pige.. så nem så nem hun er..

men allerede nu glæder jeg mig til næste.. kunne så godt tænke mig a få min gravid mave tilbage..  er det underligt at efter så kort tid man allerede igen vil være gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
MelikkazMoar skriver:

hej girls..

Jeg fødte for 6 uger siden den mest fantastiske lille pige.. så nem så nem hun er..

men allerede nu glæder jeg mig til næste.. kunne så godt tænke mig a få min gravid mave tilbage..  er det underligt at efter så kort tid man allerede igen vil være gravid?

Ikke underligt, jeg fødte d. 30. maj og glæder mig også allerede til den næste. Men ved ikke hvor meget jeg glæder mig til at rende rundt med tung mave igen.

Anmeld

9. juli 2011

JeNoVa

MelikkazMoar skriver:

hej girls..

Ja, jeg selv ønskede bestemt ikke at blive gravid igen, lige efter jeg havde født den første. Men det blev jeg alligevel, for jeg ville så gerne have mine børn aldersmæssigt tæt på hinanden.

Pas på! Hvis du bliver gravid, mens du ammer, er chancen (eller risikoen) for at få tvillinger 9 gange højere.

Anmeld

9. juli 2011

MelikkazMoar

Superdansker skriver:

Ja, jeg selv ønskede bestemt ikke at blive gravid igen, lige efter jeg havde født den første. Men det blev jeg alligevel, for jeg ville så gerne have mine børn aldersmæssigt tæt på hinanden.

Pas på! Hvis du bliver gravid, mens du ammer, er chancen (eller risikoen) for at få tvillinger 9 gange højere.

så hvis jeg nu meget meget gerne vil have tvillinger burde jeg blive gravid mens jeg ammer ?

Ønskede mig meget tvillinger første gang.. og kunne stadig meget gerne tænke mig a få dem

Anmeld

9. juli 2011

Rødhætte

Sjovt alle dem som ønsker deres maver tilbage.. Jeg synes det var en befrielse at komme af med den. Jeg har den dejligste dreng på snart 4 mdr og kunne absolut ikke tænke mig at dele ham med et andet barn allerede.. Men sådan er vi jo så forskellige

Anmeld

9. juli 2011

MelikkazMoar

sommerbarn<3 skriver:

Ikke underligt, jeg fødte d. 30. maj og glæder mig også allerede til den næste. Men ved ikke hvor meget jeg glæder mig til at rende rundt med tung mave igen.

Godt nok var min mave også rigtig tunt.. men det var så fantastisk .. og al den selvtillid jeg fik skrabet sammen de 9 måneder .. det var så fantastisk !  

Anmeld

9. juli 2011

MelikkazMoar

Rødhætte skriver:

Sjovt alle dem som ønsker deres maver tilbage.. Jeg synes det var en befrielse at komme af med den. Jeg har den dejligste dreng på snart 4 mdr og kunne absolut ikke tænke mig at dele ham med et andet barn allerede.. Men sådan er vi jo så forskellige

nej det er rigtigt sådan har jeg enlig ikke set det.. at dele hende med et andet barn allerede.. det er lidt stof til eftertanke..

Anmeld

9. juli 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Superdansker skriver:

Hvorfor mener du at risikoen/chance for tvillinger er 9 gange større når man ammer?

Anmeld

10. juli 2011

JeNoVa

MelikkazMoar skriver:

så hvis jeg nu meget meget gerne vil have tvillinger burde jeg blive gravid mens jeg ammer ?

Ønskede mig meget tvillinger første gang.. og kunne stadig meget gerne tænke mig a få dem

Nu er der jo ingen garantier her i livet, men chancen for at få tvillinger skulle være højere, hvis du bliver gravid, mens du ammer.

Men hvis du får børn med mindre end 18 måneders mellemrum, bliver de, hvad man kalder 'pseudo-tvillinger'.

Anmeld

10. juli 2011

JeNoVa

sommerbarn<3 skriver:

Hvorfor mener du at risikoen/chance for tvillinger er 9 gange større når man ammer?

Det har jeg læst mig til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.