update på kønsscanning nr 2 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

Anette&Sophia

Kofoed33 skriver:

Ja okay Du er skør.

Du var kun 18 det bliver det ikke bedre af. Men hvor er det da bare træls alligevel.

Jo jo, men vil da lige være færdig med minimum skolen.

ja okay, 18 på det tidspunkt :b - men et år til eller fra gør vel ikke meget? :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

ja okay, 18 på det tidspunkt :b - men et år til eller fra gør vel ikke meget? :b

Altså mellem 17 og 18 + 19 og 20 er der i hvert fald nogle "store" spring. Først bliver man myndig og så bliver man "voksen" og "ansvarlig" (de brude vide bedre)

Anmeld

11. juli 2011

Anette&Sophia

Kofoed33 skriver:

Altså mellem 17 og 18 + 19 og 20 er der i hvert fald nogle "store" spring. Først bliver man myndig og så bliver man "voksen" og "ansvarlig" (de brude vide bedre)

nu går du i detaljer hæhæ

Anmeld

11. juli 2011

SaNiNa

Vi har også kun rigtig god erfaring med jordemoder.dk bare i odense.

De er bare så søde. Da vi skulle bestille tid til 3d scanning ville jeg jo rigtig gerne at det var på samme tid som da jeg ventede Nicklas.

Men den dag kunne jeg så ikke lige bestille så satte os på et afbud, hvor de så ringer og fortæller at de ikke er planlagte scaninger den, dag men de ville gøre alt for at få en ind for at scanne. 2 dag efter ringede de tilbage med en tid. Det er jo det jeg kalder god kunderservice.

Vi har altid fået kanon god behandling der og vil altid anbefale dem.

Vi kendte ikke kønnet til scanningen nogle af scanningerne. hvilket de virkelig gjord meget ud af at vise os. så nu ved vi alt Nicklas skal have en lillesøster

Anmeld

11. juli 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

nu går du i detaljer hæhæ

Hvad skal jeg ellers gå op i, i denne hede, hvor man slet ikke kan tåle, at bevæge sig ud af døren?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.