Ideer til bryllupsgave ønskes !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. december 2008

Anja

Vi skal til bryllup på lørdag, da min mands eks og hendes kæreste skal giftes

De besluttede det i sidste uge og vi fik det at vide i lørdags, da de var hjemme hos os til julehygge. Det er i kirken, men ellers et lille utraditionelt bryllup.

Er der ikke nogen af jer skønne kvinder, der har nogle gode ideer til en god gave vi kan give dem ??

Beløbet er nok 300 kr plus/minus

Måske skal der også være et eller andet fra Jonas ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2008

Nadi

Nu er det jo jul, så noget pænt julepynt måske?? Jeg er faldet helt pladask for Karen Blixens julepynt fra Rosendahl.
Eller et gaveskort fra www.gavekortet.dk så kan de selv finde på noget.
Hvis de kan lide vin så kunne en vinsmagning for to måske også være en ide? http://dk.smartbox.com/smartbox/dk/smartbox.jsp?id=891&gclid=CKzYzejqxJcCFc0a3godmEYzRw

Held og lykke med at finde en gave.

Anmeld

16. december 2008

Rasmine

I er altså nogen spøjse nogen.

Hvad med en kagespade, en lækker én?
Eller en lækker kniv, det kan ma naltid bruge, en Global, eller en Zwilling, eller noget i den stil.

For guds skyld, ikke vaser, det kommer folk altid slæbende med når de ikke ved hvad de skal give.

Anmeld

16. december 2008

Anja

Mebach skriver:

I er altså nogen spøjse nogen.

Hvad med en kagespade, en lækker én?
Eller en lækker kniv, det kan ma naltid bruge, en Global, eller en Zwilling, eller noget i den stil.

For guds skyld, ikke vaser, det kommer folk altid slæbende med når de ikke ved hvad de skal give.

Spøjse ??!

Ja, vaser er ikke så fedt for det er jo netop sådan en "jeg ved ikke hvad jeg ellers skal finde på" - gave

Anmeld

16. december 2008

Rasmine

Anja skriver:

Spøjse ??!

Ja, vaser er ikke så fedt for det er jo netop sådan en "jeg ved ikke hvad jeg ellers skal finde på" - gave

Ja spøjse... Din mands eks.

Tror faktisk jeg har spurgt ind til det før, det med eks og noget.

Jeg er vildt misundelig!

Sådan et forhold har jeg godt nok ikke til min eks,

Anmeld

16. december 2008

Loggidut

nej det er sguda anja i en nøddeskal...hende der er så cornflækker med x-familien...fedt Anja...i er et fåtal af befolkningen, og vær stolt over det...weee
jeg har ikke en skid af gode ideer...men ville lige igen ytre min misundelse over jeres fede måde at køre det på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.