Ej nu forstår jeg det ikke mere!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

grinny

Da jeg smed p-pillerne i Marts 2010 blev min cyklus rimelig stabil med det samme, mener kun der gik en måned eller to. Mens d. 15 i hver måned og ÆL 29-30 i hver måned og sådan har den været hele tiden, men de sidste to måneder han den skubbet sig og bliver ved med det 

Har lige fået min mens i foregårs d. 7 (!!) og i sidste måned fik jeg den d. 11 - hvorfor bliver den ved med at rykke sig?

Det kan da vel ikke stadig være virkningen fra p-pillerne, kan det? 

Jeg er så forvirret nu fordi jeg troede jeg kendte min cyklus ud og ind, men det gør jeg åbenbart ikke så nu er det i gang med ÆL test igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

pastry26

Åh, jeg tror vi er lidt i samme båd..

Jeg går lige for tiden og er gået 6 dage over tid, men har testet negativ og er også rimelig sikker på jeg ikke er gravid! Nå men, jeg har nemlig også været af p pillen siden feb/marts og det er gået fint fint med min mens..indtil nu

Håber virkelig ikke at det er ved at skubbe sig, ligesom med dig, det er bare vildt frustrerende og man har ligesom mistet overblikket, hvis du ved hvad jeg mener.. Vi har godt nok ikke brugt nogen former for ÆL test, da vi kun lige er begyndt, og man er jo altid ved godt mod i starten.. Men derfor havde jeg da nogenlunde styr på det og følte min cyklus var overskuelig..

Åh, den krop!  Håber du får styr på cyklus og at dine planer lykkedes!!

Anmeld

9. juli 2011

Muffinmus

tja, det kan vel være flere ting. Stress er vist dog en af det mest sete grunde, mentalt stress i hvert fald:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.