Til min søn - FB + billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

Gaia

Ddet var da godt nok en så smuk fødselsberetning..simpelthen så smukt skrevet.. Snøft altså wow..hold da op..mangler jo helt ord. Den må han blive så glad for når han engang selv en dag skal læse den.. Nåja og så et kæmpe tillykke med sønnike! sikke en køn dreng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

otlitrom

Jeg er glad for I kan lide min beretning, og det rører mig dybt at I bliver så rørte over min fortælling. Som jeg vist har skrevet før er den skrevet en sen aftenstime og lidt (for) hurtigt, og den kunne sagtens rettes til. Men den er lige fra hjertet, og ærlig talt vil jeg hellere bruge tiden sammen med vores lille mirakel!

Det var en lang og hård kamp, og taknemlighedens tårer har mange gange trillet ned ad kinderne på både jeg og kæresten de seneste dage. Taknemligheden over at vi har fået lov at blve forældre, og taknemligheden over at det er rolige lille Boas der er kommet ud til os. Han er intet mindre end perfekt!

Knus fra Kitty, der stadig kigger med, læser alle hilsner - men for alvor er landet på planeten mor, og er helt opslugt af noget andet!

Anmeld

13. juli 2011

bøgelund

kitty skriver:

Jeg er glad for I kan lide min beretning, og det rører mig dybt at I bliver så rørte over min fortælling. Som jeg vist har skrevet før er den skrevet en sen aftenstime og lidt (for) hurtigt, og den kunne sagtens rettes til. Men den er lige fra hjertet, og ærlig talt vil jeg hellere bruge tiden sammen med vores lille mirakel!

Det var en lang og hård kamp, og taknemlighedens tårer har mange gange trillet ned ad kinderne på både jeg og kæresten de seneste dage. Taknemligheden over at vi har fået lov at blve forældre, og taknemligheden over at det er rolige lille Boas der er kommet ud til os. Han er intet mindre end perfekt!

Knus fra Kitty, der stadig kigger med, læser alle hilsner - men for alvor er landet på planeten mor, og er helt opslugt af noget andet!

hvor er det dejligt at høre.. i skal bare have lov til at nyde jeres lille vidunder i fred og ro.. her på baby.dk løber vi ingen steder.  

inden i ser jer om, er han en stor dreng.. tiden flyver bare afsted, så det er bare med at nyde hvert sekund..  

og endnu engang kæmpe tillykke med jeres guldklump. 

Anmeld

18. juli 2011

otlitrom

bøgelund1 skriver:

hvor er det dejligt at høre.. i skal bare have lov til at nyde jeres lille vidunder i fred og ro.. her på baby.dk løber vi ingen steder.  

inden i ser jer om, er han en stor dreng.. tiden flyver bare afsted, så det er bare med at nyde hvert sekund..  

og endnu engang kæmpe tillykke med jeres guldklump. 

Tiden går ufatteligt hurtigt.. drengen er allerede 15 dage. Men nej, godt baby.dk ikke løber nogen steder. Jeg glæder mig til at dele mere med jer - når der engang bliver et ledigt øjeblik
Knus

Anmeld

18. juli 2011

birthee

Stort tillykke med jeres dejlige dreng!!! og dejlig fb... knus

Anmeld

18. juli 2011

Levi&LilysMor

Uhha hvor er han fin  Tillykke med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.