gave til dp? Hvad har i købt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. december 2008

Juniors mor

Så er jeg på vej ud og købe de sidste julegaver. Vil også gerne købe en lille ting til vores dejlige dp mor, men hvad skal jeg købe - nogle ideer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2008

Marco2

Jeg købte noget chokolade fra Frelsen Chokolade til 'gog'erne oppe i vuggestuen. Men en vs er jo også noget andet end en DP'er...

AG - traaaat

Anmeld

16. december 2008

Loggidut

jeg har købt chokolade, og så får hun et krus som tif selv maler...+ et kort med en julehilsen fra TIF

Anmeld

16. december 2008

Anja

En stor æske chokolade og 2 gode flasker rødvin.

Anmeld

16. december 2008

Nadi

Jeg har købt Karen Blixen julepynt fra Rosendahl til Oliver's dp-mor.

Anmeld

16. december 2008

Juniors mor

1000 tak for jeres hurtige svar tøser
Nu vil jeg begive mig ind på Strøget og håbe på at jeg er den ENESTE der er ude og købe julegaver i dag og at jeg kan få ALT på min udførlige liste.....hmmmm naiv????
Helle - som har en jule-shoppe-fridag doneret af chefen

Anmeld

17. december 2008

Nadi

Fik du købt noget til jeres dp-mor??

Anmeld

17. december 2008

Juniors mor

Nadi skriver:

Fik du købt noget til jeres dp-mor??

Ja, jeg købte 4 fine chokoladehjerter fra Magaisn og så har jeg skrevet et kort med et billede af Julie, så nu er det på plads tilpå fredag, hvor det er sidste dag før jul
Fik også købt de fleste andre gaver, men mangler stadig en bog, som jeg ikke kan få fat i nogle steder, og det er for sent at bestille over nettet - øv - så nu skal jeg findepå noget andet.........
Kan forstå du stadig mangler en tingtil Oliver - hihi!!!

Anmeld

17. december 2008

heaven

har købt 2 nisser fra en frk. Marie`s brugskunst...... og så et fint kort til

Anmeld

17. december 2008

Helle30

Jeg fik også købt en gave til Miss Sophys dp' i dag. Jeg købte en grøn "Be delicious" parfume fra DKNY - den lille. Den har hun lagt mærke til, og kommenteret positivt, når jeg har haft den på.
Derudover har jeg købt et sødt julekort, hvor "Sofie" skal skrive en tak for alt det gode, dp'en gør for hende og os i hverdagen.
- Men jeg må godtnok være max pregs, for hvergang jeg sidder og tænker igennem, hvordan teksten skal lyde, så bliver jeg helt rørt og får tårer i øjnene.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.