Min fb. + lidt mange billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

MIWULA

Lotus86 skriver:

Ja det er også lige præcis sådan jeg har det, vil også meget hellere have et kejsersnit frem for at skulle igennem det igen..

hehe glad for at høre det ikk kun er mig der har det sån med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

RiUL

Lotus86 skriver:

Tak søde

Glæder mig til vi snart skal se din lille fyr

Jeg elsker bare de billeder hvor jeres hund putter med ham, han ser helt stolt ud

Ja, der er ikke længe til, vi var lige til en hurtig scanning igår, og han er en stor baby Hehe

Anmeld

13. juli 2011

Tropez

Lotus86 skriver:

Ja pludselig var han her, og nu er han allerede 10 dage gammel, tiden går stærkt

Nu er det snart din tur, det kan jo være når som helst nu

ih ja det erda helt vildt å stærkt det går, og ja nu kan det være når som helst at hun finder ud af hun vil ud, så vi har også pakket så alt er klart til den store dag

Anmeld

13. juli 2011

JustAnotherName

uuuhnunuuuh, hvor er han bare fin! Vildt som man sagtens kan se at han er en dreng, selv uden blåt tøj til at indikere det med   Lækker lille gut!

Stort tillykke med ham.

Anmeld

13. juli 2011

Lotus86

RiUL skriver:

Jeg elsker bare de billeder hvor jeres hund putter med ham, han ser helt stolt ud

Ja, der er ikke længe til, vi var lige til en hurtig scanning igår, og han er en stor baby Hehe

Ja det er også bare super hyggeligt Vi var jo lidt nervøse for hvad vores hund ville sige til ham, hun har jo være midtpunkt de sidste 4 år, men det går jo så heldigvis over alt forventning

Hvad er en stor baby? De sagde jo også at Valdemar var nærmest kæmpe, men synes altså ikke 4 kg. er voldsomt, når man siger at 3700 er det gennemsnitslige.

Anmeld

13. juli 2011

Lotus86

Tropez skriver:

ih ja det erda helt vildt å stærkt det går, og ja nu kan det være når som helst at hun finder ud af hun vil ud, så vi har også pakket så alt er klart til den store dag

Det bliver spændende

Held og lykke med det hele, jeg glæder mig til at høre om det, og ikke mindst se billeder af den lille prinsesse

Anmeld

13. juli 2011

Lotus86

JustAnotherName skriver:

uuuhnunuuuh, hvor er han bare fin! Vildt som man sagtens kan se at han er en dreng, selv uden blåt tøj til at indikere det med   Lækker lille gut!

Stort tillykke med ham.

Tusind tak

Og er glad for du godt kan se han er en dreng

Anmeld

13. juli 2011

RiUL

Lotus86 skriver:

Ja det er også bare super hyggeligt Vi var jo lidt nervøse for hvad vores hund ville sige til ham, hun har jo være midtpunkt de sidste 4 år, men det går jo så heldigvis over alt forventning

Hvad er en stor baby? De sagde jo også at Valdemar var nærmest kæmpe, men synes altså ikke 4 kg. er voldsomt, når man siger at 3700 er det gennemsnitslige.

Det er også bare dejligt at hun kan sammen med Valdemar  

Altså ikke kæmpe baby, men han vejer 2141gr, og han var på størrelse med en baby i uge 33+6, og jeg er 32+4 Men de vokser vel også i ryk Men jeg synes det er dejligt med "store" babyer

Anmeld

13. juli 2011

Lotus86

RiUL skriver:

Det er også bare dejligt at hun kan sammen med Valdemar  

Altså ikke kæmpe baby, men han vejer 2141gr, og han var på størrelse med en baby i uge 33+6, og jeg er 32+4 Men de vokser vel også i ryk Men jeg synes det er dejligt med "store" babyer

Når okay, det kan jo også sagtens nå at udligne sig.. Og ja, store babyer er skønne, så er man heller ikke så bange for at de går i stykker

Anmeld

13. juli 2011

Mathilde

Lotus86 skriver:

Tusind tak

Og tillykke med din lille pige, kan se på din ticker at hun har fødselsdag i dag

Mange tak sødt af dig at bemærke det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.