Uuuhhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. december 2008

Lise

Så blev vi lige rystet godmorgen her i Køwenhawnstrup... jordskælv - hvor spændende!

Mærkede det sgu ikke engang. Men Christian mærkede det, og troede det var vores genvex på loftet der gik grasat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2008

Loggidut

ja jeg hørte det lige i radioen...og nu skal nyhederne læses...

alle i køwenhavnere...kom hjem til det stille nordjylland og bo med mig, så vi kan passe godt på jer!

Anmeld

16. december 2008

Juniors mor

Sikke da en opvågning at få! Vores skabe i soveværelset rystede og alle vores glas i vitrineskabet i stuen klirrede . Jeg sagde med det samme det måtte være et jordskælv, men fik at vide af kæresten, at jeg måtte tage mig sammen!! -lige indtil vi tændte for radioen og fik det bekræftet .....

Hvaaa Lise har i stadig ikke findet den fjernbetjening...????

Anmeld

16. december 2008

Susan1978

ja der er altså nogen hernede på falster der siger de også har mærket det..

jeg har intet mærket, men måske Emil har for han vågnede præcis da det skulle ha været.

Susan

Anmeld

16. december 2008

Mikkelmusen

Tja vi har ikke mærket noget, og hvis vi har, så havde vi sikkert givet en lastbil skylden. Vi bor nemlig i et dejligt hus hvor ALT skramler når der kører en 20 tons lastbil forbi. Og det er sgu uanset om det er med 50 eller 80 km/t...

Anmeld

16. december 2008

Rasmine

Hvor vildt!
Tror Rasmus har overnaturlige evner, omkring det tidspunkt hvor der var jordskælv, vågnede han og blev vildt ked af det.
Men tror da ikke vi har kunnet mærke noget her i Viborg.

Anmeld

16. december 2008

Siber

jeg mærkede det også. Vi har haft en vildt dårligt lorte nat. Jeg er syg, og Johana øffede konstant, Alma havde marridt hele natten.
Da kl. var 05.15 vågnede Alma i skrig og jeg var nødt til at tage hende ind i vores seng (havde været der inde en mill gange) hun fortsatte med sit piverri, og kl. 0620 klaprede vores skabslåger og spejlet rystede. Jeg tænkte fuck der er en bil der er kørt ind i vores hus, eller der er en kæmpe på vej op ad trappen, eller et spøgelse. Jeg blev rimelig skræmt

Og da vi så åbnede for radioen, så hørte jeg jo om jordskælvet!
Knus Siber

Anmeld

16. december 2008

Lise

Hvaaa Lise har i stadig ikke findet den fjernbetjening...????

Aj, den er fandme ikke kommet frem endnu... Tror sgu den er røget ud med skraldet

Det var såhn en fin fjernbetjening!

Anmeld

16. december 2008

Rasmine

Lise skriver:

Aj, den er fandme ikke kommet frem endnu... Tror sgu den er røget ud med skraldet

Det var såhn en fin fjernbetjening!

Det var det jeg sagde!

Ej, hvad koster en ny?

Anmeld

16. december 2008

Lise

Har ikke undersøgt markedet, men så Christian en dag sad og kiggede på en på nettet - og den kostede vist ca 1500... Men min mor talte om at de måske ville give ham en i julegave, så det håber jeg de gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.