RGN skriver:
Hvor længe tog du medicinen før du stoppede? Ved visse antidepressive kan der jo gå helt op til 6 uger før den ønskede effekt indtræder.
Det er også muligt, det skal være et helt andet præparat.
Jeg har selv en depression og får medicin for at holde hovedet oppe over vandet. Og jeg føler mig stadig deprimeret, men hvis jeg tænker over hvordan det fx var for et halvt år siden kan jeg godt se, at der rent faktisk er en effekt. Eller hvis jeg fx glemmer at tage min medicin i to dage, får jeg det pludselig rigtig skidt.
Hende der sårede mig så bitterligt, tog faktisk kontakt til mig 5 år senere og jeg tilgav hende alt og omvendt. Alt gammel nag og bitterhed er væk og vi fik talt om hvad der var sket.
Jeg siger ikke du skal gå og forvente noget eller håbe. Men folk forandrer sig heldigvis ofte til det bedre med alderen. Især når de også får tingene og følelserne på afstand og kan se, at alt hvad de foretog sig måske ikke var noget at prale af.
Jeg kan godt forstå, at du synes det er hårdt med dit barn. Hvor gammel er han/hun?
Du er jo også alene med dit barn, så det er dig der står for det hele. Både det praktiske og opdragelsen, og ja, af og til har man bare brug for ro og at få lov til at smække benene op på bordet uden at der står en og hiver i en. Men det er ret svært, når man er alenemor.
Jeg har selv valgt, at være meget konsekvent. Hvis jeg siger nej til noget, så mener jeg nej. Og så er hysteriske anfald og hundeøjne ingen hjælp. Til gengæld har jeg så valgt mine kampe, for ikke at løbe total sur i det. På den måde bliver det også meget lettere at være konsekvent og min søn forstår, at jeg mener det.
(Men nej, det betyder ikke, at han alligevel kan lade være med at hælde mælk i sofaen hvis lejligheden byder sig) 
Puha.. Den med din kæreste er meget sværere, for parforhold er en mærkelig størrelse. Det kræver ofte hårdt arbejde og ikke to tilfælde er ens. Men jeg ved i hvert fald, at jo dårligere man har det psykisk og jo mindre kontrol man har over sit liv, jo mere forsøger man at tage kontrol over det man kan, fx en kæreste.
Jeg er desværre i den situation, at min far for 6 mdr siden fik konstateret uhelbredelig kræft og pludselig begyndte jeg at blive jaloux og sindssyg bange for at miste min kæreste og sådan havde jeg slet ikke haft det før. Min chef var meget uempatisk da jeg fik beskeden og fuldstændig kold, jeg skulle bare yde 100% selvom jeg lige havde fået beskeden med min far. Det udmundede i en sygemelding og tab af job. Jo mere jeg mistede, jo mere kontrol forsøgte jeg at få på andre fronter.
Og selvfølgelig med resultatet konflikt til sidst.
Jeg kan sagtens følge dig i, at du gerne vil vide besked med din kæreste, fordi det giver dig tryghed, hvilket er noget du står og mangler. Og jeg håber han kan strække sig lidt, mens du er i denne her krise.
For jeg er helt overbevist om, at når du begynder at få det bedre vil du blive mere afslappet og dermed også give ham friere tøjler.
Hvis han bor alene vil hans forældre blive kontaktet, hvis han skulle ende i en ulykke. Måske du kan lave en aftale med dem om, at huske at kontakte dig, hvis det er?
På den måde vil du vide, at intet nyt er godt nyt. 
Jeg tog dem i omkring 4 mdr., og det var i samråd med lægen at jeg valgte at stoppe.. Hun kunne se på mig, at det slet slet ikk hjalp, og var til samtale med hende oftere, end inden jeg fik dem..
Vi har nemlig været uvenner én gang før, og der gik der 1 ½ mdr., så kunne vi ikke "undvære" hinanden mere (forstå mig ret)
Det er jo netop det jeg har håbet på, ville ske igen. Må desværre nok bare indse, at det ikke sker 
H*n er 2 år, og ja, det er skide hårdt!! Til tider, tænker jeg tanken, om h*n skal flytte hjem til faren, men det ved jeg også at han ikke kan.. Han bøvler med hans egne problemer.. Heldigvis, er mine forældre gode til at hjælpe, men det hjælper jo bare ikk alle de andre ulidelige dage..
Prøver virkelig at sætte grænser og opdrage ordentlig, men det føles godt nok som en fiasko nogle gange. :/ Efter en dag fyldt med skæld ud og protester, laver jeg ikk andet end at tude til jeg falder i søvn..
Det kunne være jeg skulle prøve at forklare ham det, at jeg netop ikke har kontrol over mig selv, og derfor prøver ubevist at få det over ham.. Det tror jeg ville gi ham stof til eftertanke.!
Det med at der skulle ske noget, det er lige så meget, hvis der sku ske mig eller mit barn noget.. Han er tit en skovl til at tage sin tlf., så jeg bliver nemt bekymret.. 
Har givet rigtig meget slip i forhold til for bare 4-5 mdr., siden, men stadig ikke nok.. Samtidig, er jeg skide hamrende jaloux!! Tabte alle kg igen efter fødslen, men nu er jeg begyndt at trøste spise, eller slet ikke spise.. På 7 mdr., har jeg taget 8 kg., på. Og jeg hader det!! Har dog tabt 3 igen, men ikke nok efter min mening.. Er gået fra en str. 25 i bukser op i en str. 29.
Det gør mig sku også ked af det!
Er ked af at høre det med din far! Dér har mit arbejde så været skide gode og hjulpet mig meget.. Min tidl. chef læssede vagter på mig, og tænkte ikk over hvordan jeg har det., men min nuværende chef, er hjælpsom, skåret ned på mine vagter så jeg er på deltid og ligger gerne øre til, hvis det er det jeg har brug for.