Hvornår er man ryger???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

Wimmie

JustAnotherName skriver:

Hvis man ryger - SÅ ER MAN RYGER!
....uanset hvad man sætter foran det (som forklaring/undskyldning!)

Enig

Hvis man ryger hver weekend og siger at man er ikke-ryger, så er det vist bare fordi man ikke kan lide at indrømme at man er ryger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

chael

Anonym skriver:

Sad og snakkede med kæresten for lidt siden, og vi diskuterede hvornår man enlig er ryger og ikke ryger, og en såkaldt "fest" ryger. Og efter min mening er man altså ryger hvis man fester ret tit, og ryger hver gang, samt har behov for at løbe 2 km i snevejr for at hente en pakke smøger. Men der har kæresten så en anden mening.

Der er ingen af os der ryger, dog har kæresten været typen der havde behov for at ryge til fester.

Hvad mener i? Hvornår er man ryger og ikke ryger, og mener i der er noget der hedder fest ryger.  

Det er ikke en negativ debat, men bare for lige at få nogle andres mening, det kan jo være jeg er lidt skævt på den, med min holdning. 

mvh Ano.

Ja, i min optik er der noget der hedder fest ryger

Jeg har valgt ikke at stemme, da jeg ikke kan placere mig på nogen af dem

Jeg er sådan ca ude og "feste" 2 gange om året, måske 4, med veninderne og der "fest" ryger jeg, måske 6 cigaretter på en aften, samtidig med indtagelse af alkohol

Resten af de arrangemanter jeg befinder mig i, eller deltager i, er familie beguvenheder, eller fester, hvor jeg ikke har lyst til at ryge.

Så hvis det bliver til omkring små 20 cigaretter om året, så vil jeg bestemt ikke kalde mig selv ryger.

Ryger aldrig foran mine børn. Og kunne aldrig drømme om at tænde en smød i hverdagen. Har overhovedet slet ikke lyst til det. Jeg syntes faktisk det smager forfærdeligt grimt og jeg får hovedpine af det.

Kan ikke engang klarer lugten, når min kæreste kommer ind, udefra, fra at have røget. Han ryger. Desuden er der nul tolerence med røg indenfor hjemme hos os, da sønne er astmatiker.

Ja, hvorfor fest ryger jeg så, når jeg egentlig syntes det stinker og er herre klamt, ja, for hyggens skyld

*Camilla 28+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.