Hvornår er man ryger???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er man ryger, hvis man ryger hver gang man er til fest? (læs lige indlæget)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.385 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

Anonym trådstarter

Sad og snakkede med kæresten for lidt siden, og vi diskuterede hvornår man enlig er ryger og ikke ryger, og en såkaldt "fest" ryger. Og efter min mening er man altså ryger hvis man fester ret tit, og ryger hver gang, samt har behov for at løbe 2 km i snevejr for at hente en pakke smøger. Men der har kæresten så en anden mening.

Der er ingen af os der ryger, dog har kæresten været typen der havde behov for at ryge til fester.

Hvad mener i? Hvornår er man ryger og ikke ryger, og mener i der er noget der hedder fest ryger.  

Det er ikke en negativ debat, men bare for lige at få nogle andres mening, det kan jo være jeg er lidt skævt på den, med min holdning. 

mvh Ano.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

maria_wlt

Vil ikke mene at man går under RYGER hvis man kun ryger til fest.. Medmindre man går til fest hver 14 dag 

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

maria_wt skriver:

Vil ikke mene at man går under RYGER hvis man kun ryger til fest.. Medmindre man går til fest hver 14 dag 

Hver weekend

Anmeld

8. juli 2011

grinny

Man er vel ryger lige så snart man har tændt en smøg og taget et sug af den?

Synes ikke der er noget der hedder fest-ryger, men derimod noget der hedder jeg ryger ikke hver dag.

Altså en ryger er jo en der ryger (det siger sig selv ) men ment på den måde at ordet ryger kommer af ordet ryge og man ryger når man har en smøg i munden - nogen bare mere end andre.. Hmm.. Gav det overhovedet mening

Anmeld

8. juli 2011

Kris89

sys næsten det er umuligt at svare på. Havde nogle venner der var "festrygere" eller ikke i mine øjne, for det var hver gang der bare kom en enkelt øl på bordet om eftermiddagen...

er man til en fest hvor man er meget fuld og ryger når man er til det, ja så er man vel fest ryger...

synes mere det afhænger af hvor ofte man ryger i forhold til til hvilke andledninger man ryger til ryger man flere gange i hver uge og altid har smøger hjemme eller på sig, så er man ryger. nasser man en enkelt, når man er i byen hos nogle, så er man vel festryger...

Anmeld

8. juli 2011

JustAnotherName

Hvis man ryger - SÅ ER MAN RYGER!
....uanset hvad man sætter foran det (som forklaring/undskyldning!)

Anmeld

8. juli 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Sad og snakkede med kæresten for lidt siden, og vi diskuterede hvornår man enlig er ryger og ikke ryger, og en såkaldt "fest" ryger. Og efter min mening er man altså ryger hvis man fester ret tit, og ryger hver gang, samt har behov for at løbe 2 km i snevejr for at hente en pakke smøger. Men der har kæresten så en anden mening.

Der er ingen af os der ryger, dog har kæresten været typen der havde behov for at ryge til fester.

Hvad mener i? Hvornår er man ryger og ikke ryger, og mener i der er noget der hedder fest ryger.  

Det er ikke en negativ debat, men bare for lige at få nogle andres mening, det kan jo være jeg er lidt skævt på den, med min holdning. 

mvh Ano.

For mig at se, er man ryger hvis man ryger. Og så er det sådan set lidt ligegyldigt, om man ryger til fest kun. Ryger man cigaratter, så ryger man, og så er man ryger Men det er bare min mening.

Anmeld

8. juli 2011

Frøken J.

JustAnotherName skriver:

Hvis man ryger - SÅ ER MAN RYGER!
....uanset hvad man sætter foran det (som forklaring/undskyldning!)

Anmeld

8. juli 2011

Fenja09

Har stemt ja - man er ryger når man vælger at tænde en smøg, uanset om det er hver dag eller kun i weekenderne. Den eneste forskel er antallet er smøger.

/Fenja

Anmeld

8. juli 2011

Ni-ko-li-ne

Hvis man ryger, så er man ryger....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.