at miste den lille dobbel op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

jeg lå ned 7 mdr med nr 2 , jeg havde en madras jeg hev rundt i hele hytten alt efter hvor min store på 2 legede  

Håber farmand kan hjælpe

7 MDR!!!! hvordan overlevede du og hvis man må spærger, hvornår blev du meldt sendeliggende og hvorfor? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Moms

Hej

Puha - det er en turbolent tid, du går igennem.

Jeg kan sagtens forestille mig hvor hårdt det er. Krydser virkelig fingre for dig på mandag.

Vildt spændende hvis der virkelig er to.

Held og lykke

Moms

Anmeld

9. juli 2011

Muhmi

Sikke dog en glædelig nyhed! Tillykke!!

Og dog... ÆV BÆV hvis du skal være sengeliggende allerede.  for det bedste

Anmeld

9. juli 2011

Anonym trådstarter

Tak skal i have, jeg har allerede vildt ondt i ryggen af at ligge så meget ned, glæder mig til mandag

Anmeld

9. juli 2011

Kofoed.

Var der hjerteslag på dem begge?

Skriv endelig, hvis du har spørgsmål til tvillinge graviditeter, har en af de være af slagsen.

Håber der går bedre for jer end det gik for os

Anmeld

9. juli 2011

CamillaSoefelt

Anonym skriver:

hej piger jeg er 7-8 uger henne og har haft en del problemer, først troede jeg at barnet var dødt, fandt ud af at det levede og nu er jeg så begyndt at bløde igen og har mens smerte

Jeg fik en akut tid hos gynæ i dag og det vidste sig at der nok lå 2 små bebser derinde!!!!!! 2 Jeg kunne ikke være lykkeligere, jo så skulle det da lige være at jeg´var sikker på at babyerne ville blive.

Jeg er beordet sengeliggende indtil videre, ikke nemt med en lille på 1 år  og en på 7..... skal til scanning igen mandag og håber at mine tal stadig stiger og babyerne vokser

Ville ikke noget med dette indlæg, bare lige af med lidt sorg

krydsede fingre herfra

Anmeld

9. juli 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Var der hjerteslag på dem begge?

Skriv endelig, hvis du har spørgsmål til tvillinge graviditeter, har en af de være af slagsen.

Håber der går bedre for jer end det gik for os

hvor store var de til din første scanning?

Anmeld

9. juli 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

hvor store var de til din første scanning?

Jeg var afsted 7+5, der var a 11,4 mm og b 14,6 mm. Så det svare til 7+1 og 7+5.

Var der forskel på jeres? Eller hvor langt er du cirka?

Anmeld

9. juli 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Jeg var afsted 7+5, der var a 11,4 mm og b 14,6 mm. Så det svare til 7+1 og 7+5.

Var der forskel på jeres? Eller hvor langt er du cirka?

var de i tvivl om der var tvillinger hos dig?, jeg er 5-6 uger henne, så det er svært at hvor storer de er, så hunne ikke sige noget sidst, men jeg synes de virker så små Men kan man regne med det med tvillinger at de er mindre end normalt?

Anmeld

9. juli 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

var de i tvivl om der var tvillinger hos dig?, jeg er 5-6 uger henne, så det er svært at hvor storer de er, så hunne ikke sige noget sidst, men jeg synes de virker så små Men kan man regne med det med tvillinger at de er mindre end normalt?

Nej det var vi ikke, de har hver deres moderkage (mørke områder). Altså siger de, at det er tvillinger, så er det det, men var de itvivl om den anden bare var en madkasse?

Går du ind i artilker, så graviditet og tager det nederst punkt, så kan du se hvor stor bebse antages at være på et given tidspunkt. Linker lige til det, to sek

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.