at miste den lille dobbel op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.435 visninger
22 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juli 2011

Anonym trådstarter

hej piger jeg er 7-8 uger henne og har haft en del problemer, først troede jeg at barnet var dødt, fandt ud af at det levede og nu er jeg så begyndt at bløde igen og har mens smerte

Jeg fik en akut tid hos gynæ i dag og det vidste sig at der nok lå 2 små bebser derinde!!!!!! 2 Jeg kunne ikke være lykkeligere, jo så skulle det da lige være at jeg´var sikker på at babyerne ville blive.

Jeg er beordet sengeliggende indtil videre, ikke nemt med en lille på 1 år  og en på 7..... skal til scanning igen mandag og håber at mine tal stadig stiger og babyerne vokser

Ville ikke noget med dette indlæg, bare lige af med lidt sorg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

PernilleogDennis

Anonym skriver:

hej piger jeg er 7-8 uger henne og har haft en del problemer, først troede jeg at barnet var dødt, fandt ud af at det levede og nu er jeg så begyndt at bløde igen og har mens smerte

Jeg fik en akut tid hos gynæ i dag og det vidste sig at der nok lå 2 små bebser derinde!!!!!! 2 Jeg kunne ikke være lykkeligere, jo så skulle det da lige være at jeg´var sikker på at babyerne ville blive.

Jeg er beordet sengeliggende indtil videre, ikke nemt med en lille på 1 år  og en på 7..... skal til scanning igen mandag og håber at mine tal stadig stiger og babyerne vokser

Ville ikke noget med dette indlæg, bare lige af med lidt sorg

håber de bliver. Kan godt se det ikke er nemt med så små unger.. Du må gøre det bedst muligt.

Ihvertfald et kæmpe  og  herfra.

Anmeld

8. juli 2011

BabyMiracle <3

Årh! Kæmpe kram til dig, og held og lykke fremover  

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

´tak skal i have piger, det varmer

Anmeld

8. juli 2011

Nessie

Jeg vil   for at de begge bliver derinde

Anmeld

8. juli 2011

maria_wlt

herfra... Og stort tillykke med de 2 bebser..

Jeg håber så ikke at du kommer til at være alt for sengeliggende allerede, men en babs på 1 år.. Ved hvor hårdt det kan være... Pyha

Anmeld

8. juli 2011

hompibompi;-)

Krydser alt hvad jeg kan for de begge bliver der inde

Anmeld

8. juli 2011

Mor Christa

for de to

Anmeld

8. juli 2011

mortilflere

jeg lå ned 7 mdr med nr 2 , jeg havde en madras jeg hev rundt i hele hytten alt efter hvor min store på 2 legede  

Håber farmand kan hjælpe

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

maria_wt skriver:

herfra... Og stort tillykke med de 2 bebser..

Jeg håber så ikke at du kommer til at være alt for sengeliggende allerede, men en babs på 1 år.. Ved hvor hårdt det kan være... Pyha

tak nej hellere ikke mig, heldigvis er min mand ret god til at tage over, men det er hårdt at vide jeg ikke må tage hende op når hun græder og vil have sin mor snøft, håber på bedre nyt mandag og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.