hvornår kan man teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

Kris89

Hej alle skønne mennesker på baby.dk

projekt baby godt igang. var egentlig lykkedes, men havde en SA...

nu er spørgsmålet, hvornår kan jeg teste igen? altså jeg satser på at være 2+4 idag , men vornår er det realistisk at tage en test??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Filippa & Liva

det bedste ville være når du er 4+, på den måde kan du være mere sikker på et klart svar. 

Anmeld

8. juli 2011

Kris89

BigBabyWish skriver:

det bedste ville være når du er 4+, på den måde kan du være mere sikker på et klart svar. 

tusind tak.. må væbne mig med tålmodighed  countdown i fuld gang

Anmeld

8. juli 2011

Dansker i England

Vent du et par uger mere til din forventede mensdag

Anmeld

8. juli 2011

Kris89

Dansker i England skriver:

Vent du et par uger mere til din forventede mensdag

problemet er jo, at jeg havde SA d. 20 juni. så regner det for min første mens dag. ved ikke om det er forkert at gøre.

Anmeld

8. juli 2011

PernilleogDennis

Kris89 skriver:

problemet er jo, at jeg havde SA d. 20 juni. så regner det for min første mens dag. ved ikke om det er forkert at gøre.

Nej det kan du godt gøre, det tæller som en menstraution, havde selv en sa den 3 marts og den 16/17 marts blev jeg gravid igen, med min kommende baby som kommer om godt 4 mdr.

Anmeld

8. juli 2011

Dansker i England

Kris89 skriver:

Du kan godt regne med den dag som første mensdag, ja. Jeg blev selv gravid igen 2 uger efter SA og min første dag i sidste mens er den dag jeg havde min SA.

Anmeld

8. juli 2011

Kris89

Dansker i England skriver:

Du kan godt regne med den dag som første mensdag, ja. Jeg blev selv gravid igen 2 uger efter SA og min første dag i sidste mens er den dag jeg havde min SA.

okay Tusind tak... Åh alle de dumme spørgsmål der hober sig op i ens lille hovede når man så gerne vil.... Jeg væbner mig med tålmodighed - i hvert fald indtil mandag 7 dage så er det 30 dage siden SA

Anmeld

8. juli 2011

Kris89

PernilleogDennis skriver:

Nej det kan du godt gøre, det tæller som en menstraution, havde selv en sa den 3 marts og den 16/17 marts blev jeg gravid igen, med min kommende baby som kommer om godt 4 mdr.

TUSIND tak. det er så dejligt at høre at det ikke er mig der er super optimist, men at det rent faktisk har kunnet lade sig gøre for andre.  OGSÅ OS

Anmeld

8. juli 2011

PernilleogDennis

Kris89 skriver:

TUSIND tak. det er så dejligt at høre at det ikke er mig der er super optimist, men at det rent faktisk har kunnet lade sig gøre for andre.  OGSÅ OS

Selvfølgelig kan det lade sig gøre . Krydser fingre for dig/jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.