Muffinsforme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

SHERO

Laura25 skriver:

Hende her (Julia) kan garanteret fortælle dig hvilke forme du skal bruge og hun sælger dem sikkert også- hun har i hvert fald mange forskellige slags (alle i flotte farver og mønstre)! Jeg har lige købt nogle utrolig flotte (-og robuste) muffinsforme (plus pynt) til Charlies dåb i hendes cupcakefabrik.

Jep, ville jeg også anbefale... :-D Julia er så sej til cupcakes... Glæder mig til jeg snart får taget mig sammen og kigger forbi fabrikken...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Meliora

Carina87 skriver:

Jeg skal lave 200 cupcakes og vil gerne lave dem i forskellige farver.

Jeg skal finde nogle forme, som ikke splatter ud og holder farven flot efter bagning - selvom dejen er brun. 

Nogen der kan anbefale??

Tricket er at bruge dobbelt papir, eller bruge de der store tykke papirsforme, Føtex bla. har:-) og så kun fylde dem 2/3

Anmeld

8. juli 2011

Laura25

Tullen85 skriver:

Jep, ville jeg også anbefale... :-D Julia er så sej til cupcakes... Glæder mig til jeg snart får taget mig sammen og kigger forbi fabrikken...

Der er SUPER fint! Jeg skal helt sikker afsted til workshop inden længe- måske vi ses derhenne!

Anmeld

8. juli 2011

CA

Laura25 skriver:

Hende her (Julia) kan garanteret fortælle dig hvilke forme du skal bruge og hun sælger dem sikkert også- hun har i hvert fald mange forskellige slags (alle i flotte farver og mønstre)! Jeg har lige købt nogle utrolig flotte (-og robuste) muffinsforme (plus pynt) til Charlies dåb i hendes cupcakefabrik.

Wauw!!! Det er hvad jeg har tilbage af ord efter at have set hendes side! Wauw!!

Anmeld

8. juli 2011

CA

FruRafn skriver:

Tricket er at bruge dobbelt papir, eller bruge de der store tykke papirsforme, Føtex bla. har:-) og så kun fylde dem 2/3

Ok, tak

Anmeld

9. juli 2011

iris-mor

Jeg har ikke haft problemer med dem  

Men ellers har Super Brugsen også nogle gode (60 stk. i en pakke i 4 forskellige farver)

De her er super gode og i flotte klare farver. Tror muligvis det er dr. otker (staves??) som en andne også nævner.

Hvad tager man i grunden for sådan en cup-cake hvis det er en af de små??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.