Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal lave 200 cupcakes og vil gerne lave dem i forskellige farver.
Jeg skal finde nogle forme, som ikke splatter ud og holder farven flot efter bagning - selvom dejen er brun.
Nogen der kan anbefale??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina87 skriver: Jeg skal lave 200 cupcakes og vil gerne lave dem i forskellige farver. Jeg skal finde nogle forme, som ikke splatter ud og holder farven flot efter bagning - selvom dejen er brun. Nogen der kan anbefale??
IKEA
K&S skriver: IKEA
Tak, men de splatter også sammen hvis ikke de sår i en silikone- eller metalform. Og det kan de ikke komme til.
Carina87 skriver: Tak, men de splatter også sammen hvis ikke de sår i en silikone- eller metalform. Og det kan de ikke komme til.
Jeg har ikke haft problemer med dem
Men ellers har Super Brugsen også nogle gode (60 stk. i en pakke i 4 forskellige farver)
Jeg har købt nogle i Tiger butikken...
K&S skriver: Jeg har ikke haft problemer med dem Men ellers har Super Brugsen også nogle gode (60 stk. i en pakke i 4 forskellige farver)
Okay ku være jeg skulle prøve dem fra brugsen
*A* skriver: Jeg har købt nogle i Tiger butikken...
Dem bruger jeg også til hverdag, men blir nødt til at have dem i silikoneforme, da de er så tynde at de splatter ud.
Carina87 skriver: Dem bruger jeg også til hverdag, men blir nødt til at have dem i silikoneforme, da de er så tynde at de splatter ud.
Ah ok... Det kan jeg godt se...
Papirsformene fra Dr. Oetker -Flotte klare farver og ekstra kraftig kvalitet... Kan bestemt anbefales
Hende her (Julia) kan garanteret fortælle dig hvilke forme du skal bruge og hun sælger dem sikkert også- hun har i hvert fald mange forskellige slags (alle i flotte farver og mønstre)! Jeg har lige købt nogle utrolig flotte (-og robuste) muffinsforme (plus pynt) til Charlies dåb i hendes cupcakefabrik.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128