Muffinsforme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.849 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

CA

Jeg skal lave 200 cupcakes og vil gerne lave dem i forskellige farver.

Jeg skal finde nogle forme, som ikke splatter ud og holder farven flot efter bagning - selvom dejen er brun. 

Nogen der kan anbefale??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

K&S

Carina87 skriver:

Jeg skal finde nogle forme, som ikke splatter ud og holder farven flot efter bagning - selvom dejen er brun. 

Nogen der kan anbefale??

IKEA

Anmeld

8. juli 2011

CA

K&S skriver:

IKEA

Tak, men de splatter også sammen hvis ikke de sår i en silikone- eller metalform. Og det kan de ikke komme til.

Anmeld

8. juli 2011

K&S

Carina87 skriver:

Tak, men de splatter også sammen hvis ikke de sår i en silikone- eller metalform. Og det kan de ikke komme til.

Jeg har ikke haft problemer med dem  

Men ellers har Super Brugsen også nogle gode (60 stk. i en pakke i 4 forskellige farver)

Anmeld

8. juli 2011

*A*

Jeg har købt nogle i Tiger butikken...

Anmeld

8. juli 2011

CA

K&S skriver:

Jeg har ikke haft problemer med dem  

Men ellers har Super Brugsen også nogle gode (60 stk. i en pakke i 4 forskellige farver)

Okay ku være jeg skulle prøve dem fra brugsen

Anmeld

8. juli 2011

CA

*A* skriver:

Jeg har købt nogle i Tiger butikken...

Dem bruger jeg også til hverdag, men blir nødt til at have dem i silikoneforme, da de er så tynde at de splatter ud.

Anmeld

8. juli 2011

*A*

Carina87 skriver:

Dem bruger jeg også til hverdag, men blir nødt til at have dem i silikoneforme, da de er så tynde at de splatter ud.

Ah ok... Det kan jeg godt se...

Anmeld

8. juli 2011

astridt

Papirsformene fra Dr. Oetker -Flotte klare farver og ekstra kraftig kvalitet... Kan bestemt anbefales

Anmeld

8. juli 2011

Laura25

Carina87 skriver:

Nogen der kan anbefale??

Hende her (Julia) kan garanteret fortælle dig hvilke forme du skal bruge og hun sælger dem sikkert også- hun har i hvert fald mange forskellige slags (alle i flotte farver og mønstre)! Jeg har lige købt nogle utrolig flotte (-og robuste) muffinsforme (plus pynt) til Charlies dåb i hendes cupcakefabrik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.