kobberspiral og forsinket mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

Isabella_mor

ZamanogDania skriver:

Uha kender den følelse hvor man tror man er gravid når man ikke vil være det. Godt din mens er kommet. Så kan du slappe af

JA puuha.. det havde været ganske forfærdeligt for mig hvir jeg allerede var gravid igen, så havde min krop stået af...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

ZamanogDania

isabellamor skriver:

JA puuha.. det havde været ganske forfærdeligt for mig hvir jeg allerede var gravid igen, så havde min krop stået af...

Godt du slap med skrækket så
Jeg er bange hver måned hvis jeg går over tid. Så er der en test klar der hjemme hehe

Anmeld

14. juli 2011

Isabella_mor

ZamanogDania skriver:

Godt du slap med skrækket så
Jeg er bange hver måned hvis jeg går over tid. Så er der en test klar der hjemme hehe

ja for søren... 

og det er sgu ikke fordi jeg ikke vil have et barn til. det vil jeg gerne.. men gerne om et godt stykke tid... jeg vil gerne lige have styr på min krop igen... og komme i form så jeg ikke bliver lige så baldret næste gang som jeg blev i den sidste graviditet.

Anmeld

14. juli 2011

ZamanogDania

isabellamor skriver:

ja for søren... 

og det er sgu ikke fordi jeg ikke vil have et barn til. det vil jeg gerne.. men gerne om et godt stykke tid... jeg vil gerne lige have styr på min krop igen... og komme i form så jeg ikke bliver lige så baldret næste gang som jeg blev i den sidste graviditet.

Det samme med mig. Jeg vil os hav en til, men synes lige man skal føle sig klar til det. Det er vi nemlig ikke. Og min krop den er helt ødelægg. Den skal virkelig trænes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.