kobberspiral og forsinket mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.419 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

Isabella_mor

ja. nu syntes jeg sgu det er meget underligt...

jeg er gået 8 dage over tid mht mens..

hvad jeg kan læse mig frem til har kobberspiral ikke noget indflydelse på ens cyklus..

men nu vil jeg lige høre jer herinde..

da min læge sagde at de to første menstruationer skulle jeg ikke regne med... jeg har haft de to mensturationer nu og det er 3 mdr siden jeg fik sat spiralen op og jeg stoppede også med amingen for 3 mdr siden... 

MEN kan min cyklus alligevel have rykket sig nu hvor men ikke kan regne med de to første mensturationer.. ja  jeg har fået den nøjagtig samme cyklus som jeg havde før jeg blev gravid... (heldigt nok og smart i øvrigt)

og jeg har det bare sådan, jeg tror sgu ikke jeg er gravid. men jeg kan alligevel bare ikke lægge tanken fra mig om det evt kunne være det.!!!   ihhh  

skal jeg prøve at tage en test alligevel, bare for uddelukkelsesmetodens skyld????

syntes det er noger mærkeligt noget!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Kris89

jeg kender ikke noget til spiralen, men nu hvor du er OBS på at du måske kan være gravid vil det være en god ide at tage en test.

Jeg har i mange år brugt det, hvis min mens var bare en halv dag forsinket taget en test og når den så var negativ, bom så kom min mens

min mens bliver væk sidst i juli og jeg står med to tydelige streger

Anmeld

8. juli 2011

mn

isabellamor skriver:

ja. nu syntes jeg sgu det er meget underligt...

jeg er gået 8 dage over tid mht mens..

hvad jeg kan læse mig frem til har kobberspiral ikke noget indflydelse på ens cyklus..

men nu vil jeg lige høre jer herinde..

da min læge sagde at de to første menstruationer skulle jeg ikke regne med... jeg har haft de to mensturationer nu og det er 3 mdr siden jeg fik sat spiralen op og jeg stoppede også med amingen for 3 mdr siden... 

MEN kan min cyklus alligevel have rykket sig nu hvor men ikke kan regne med de to første mensturationer.. ja  jeg har fået den nøjagtig samme cyklus som jeg havde før jeg blev gravid... (heldigt nok og smart i øvrigt)

og jeg har det bare sådan, jeg tror sgu ikke jeg er gravid. men jeg kan alligevel bare ikke lægge tanken fra mig om det evt kunne være det.!!!   ihhh  

skal jeg prøve at tage en test alligevel, bare for uddelukkelsesmetodens skyld????

syntes det er noger mærkeligt noget!!! 

lige netop fordi den ikke gør noget ved cyklusen kan du godt gå nogle dage over tid eller få det lidt før end du plejer. så min hovedregl er blevet efter 7 dage tager man en test for at være sikker på man ikke er gravid, men det kan sagtens lade sig gøre at det svinger.

Anmeld

8. juli 2011

Isabella_mor

metteswn skriver:

lige netop fordi den ikke gør noget ved cyklusen kan du godt gå nogle dage over tid eller få det lidt før end du plejer. så min hovedregl er blevet efter 7 dage tager man en test for at være sikker på man ikke er gravid, men det kan sagtens lade sig gøre at det svinger.

okay... jeg har bare sket ikke haft nogle smerter eller noget som jeg plejer at have når jeg skal have min mens.. jeg har altid kunnet mærke når jeg skulle have den... men dennegang.. intet..!!

jeg tror jeg må prøve at teste i morgen for en sikkerheds skyld..

Anmeld

8. juli 2011

mn

isabellamor skriver:

okay... jeg har bare sket ikke haft nogle smerter eller noget som jeg plejer at have når jeg skal have min mens.. jeg har altid kunnet mærke når jeg skulle have den... men dennegang.. intet..!!

jeg tror jeg må prøve at teste i morgen for en sikkerheds skyld..

samme her jeg er også gået 6 dage over tid, men fik at vide det var ret normalt.

Anmeld

8. juli 2011

Isabella_mor

metteswn skriver:

samme her jeg er også gået 6 dage over tid, men fik at vide det var ret normalt.

pyyh.. så kan det være det bare er mig der panikker.. for jeg skal DÆLME ikke være gravid allerede... 

Anmeld

8. juli 2011

mn

isabellamor skriver:

pyyh.. så kan det være det bare er mig der panikker.. for jeg skal DÆLME ikke være gravid allerede... 

jeg vil i hvert fald sige ja det er da en mulighed at være gravid, men førhen kom mit altid på samme dag og det hele men da jeg fik en kobber har det på intet tidspunkt kommet præcis med samme mellemrum, så tror godt du kan være rolig

Anmeld

8. juli 2011

Isabella_mor

metteswn skriver:

jeg vil i hvert fald sige ja det er da en mulighed at være gravid, men førhen kom mit altid på samme dag og det hele men da jeg fik en kobber har det på intet tidspunkt kommet præcis med samme mellemrum, så tror godt du kan være rolig

super.

men tager nu alligevel en test.. for udelukkelsesmetodens skyld

Anmeld

14. juli 2011

Isabella_mor

mens er kommet.....   no worries.. 14 dage over tid 

Anmeld

14. juli 2011

ZamanogDania

Uha kender den følelse hvor man tror man er gravid når man ikke vil være det. Godt din mens er kommet. Så kan du slappe af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.