wiiiiih :D !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

Magsen

Sukkerblomst skriver:

Ja det er sandt.... Jeg er bare for træt i aften til at tænke på hvorfor, men kan jo endelig også være ligemeget, jeg målte jo bare for sjov. Nat nat

ja det er jo lidt underligt :b .. men jeg ved også at mine muskler vejer, hehe har trænet en del

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Magsen

MaleneS2011baby<3 skriver:

Hvor længe tog det før du var ovre sukkertrangen, og hvordan holdte du dig fra det?

nååh, jamen jeg er aldrig stoppet helt men altså vi var i tyrkiet en uge og jeg aner ikke hvad der gik af mig men jeg glemte bare aaaalt om chokolade og chips underligt nok .. og har ikke rigtig tænkt over det siden :b MEN er nu blevet sodavands afhængig så det er jo ikke så smart .. plus ryger mere end jeg gjorde :b ..

man må vel næsten vælge nogle gange ond imod lungerne og tænderne, eller ond imod mave, lår, arme osv  hehe

Anmeld

9. juli 2011

Preghiera

Maggieh skriver:

oprettede en tråd om at jeg gerne ville tabe mig..

dette var mine mål 1 juni! 

Mave (ved navlen) 87 cm

Røv (hvor den er størst) 96 cm

Arme (hvor de er TYKKEST) 29 cm

Lår (hvor de er tykkest) 56 cm

idag den 08 juli ser de sådan ud :

mave - 79 cm.

røv - 95 cm.

arme - 27 cm.

lår - 49 cm. 

wiiiiiih  Havde IKKE regnet med at der var sket SÅ meget :b og om ikke så lang tid så skal jeg få taget boudoir billeder, sagde nogen GRÆNSEOVERSKRIDENDE :p !!!!!!!! 

Preghiera?? :b 

Ej hvor er du sej Maggieh!!! Jeg havde faktisk overvejet at skrive for at høre hvordan det gik med det, men efter alt det med Ramon (det-snakker-vi-ikke-om) så ville jeg self ikke spørge.

Uha, jeg kan jo fornemme at jeg skal frem med målebåndet også Jeg har desværre RIIIIGTIG nydt ferien indtil videre, så jeg tror ikke der er den store forskel at se - Men hey! Jeg er meldt ind på madlog.dk nu, så jeg selv kan holde øje med kalorierne! Det er vildt godt for jeg har da VIRKELIG fundet ud af hvilke ting der koster kalorier

Men flot flot flot, maggieh!

Anmeld

9. juli 2011

Prinsessens'Mor<3

Maggieh skriver:

nååh, jamen jeg er aldrig stoppet helt men altså vi var i tyrkiet en uge og jeg aner ikke hvad der gik af mig men jeg glemte bare aaaalt om chokolade og chips underligt nok .. og har ikke rigtig tænkt over det siden :b MEN er nu blevet sodavands afhængig så det er jo ikke så smart .. plus ryger mere end jeg gjorde :b ..

man må vel næsten vælge nogle gange ond imod lungerne og tænderne, eller ond imod mave, lår, arme osv  hehe

hehe ja, men er ked af og sige det, men tror jeg havde valgt  og ryge og drikke cola så..

Anmeld

9. juli 2011

Magsen

Preghiera skriver:

Ej hvor er du sej Maggieh!!! Jeg havde faktisk overvejet at skrive for at høre hvordan det gik med det, men efter alt det med Ramon (det-snakker-vi-ikke-om) så ville jeg self ikke spørge.

Uha, jeg kan jo fornemme at jeg skal frem med målebåndet også Jeg har desværre RIIIIGTIG nydt ferien indtil videre, så jeg tror ikke der er den store forskel at se - Men hey! Jeg er meldt ind på madlog.dk nu, så jeg selv kan holde øje med kalorierne! Det er vildt godt for jeg har da VIRKELIG fundet ud af hvilke ting der koster kalorier

Men flot flot flot, maggieh!

TAAAAK jeg er så glad !! og nu skal jeg jo også få taget billeder snart ej det er næsten sådan at jeg glææder mig til at vise min krop 

arhmen, frem med m.båndet Ja madlog. er faktisk skide smart, fandt også udaf hvor meget forkert jeg spiser, for jeg kunne nemlig slet ikke forstå hvodan jeg tog på for spiste jo næsten ikke noget, men så fandt jeg udaf at spiser man chokolad så er det næsten kallorier nok for en hel dag  hehehe :b 

Men ja, tak igen  

Anmeld

9. juli 2011

Magsen

MaleneS2011baby<3 skriver:

hehe ja, men er ked af og sige det, men tror jeg havde valgt  og ryge og drikke cola så..

også mig ... 

Anmeld

9. juli 2011

Prinsessens'Mor<3

Maggieh skriver:

også mig ... 

Anmeld

10. juli 2011

Preghiera

Maggieh skriver:

TAAAAK jeg er så glad !! og nu skal jeg jo også få taget billeder snart ej det er næsten sådan at jeg glææder mig til at vise min krop 

arhmen, frem med m.båndet Ja madlog. er faktisk skide smart, fandt også udaf hvor meget forkert jeg spiser, for jeg kunne nemlig slet ikke forstå hvodan jeg tog på for spiste jo næsten ikke noget, men så fandt jeg udaf at spiser man chokolad så er det næsten kallorier nok for en hel dag  hehehe :b 

Men ja, tak igen  

Puuuuha, så er det min tur til at flashe målene (som jeg lovede)

Der er også sket lidt, min mave bliver slankere, men jeg er blevet tykkere på røven!! 

Nå here goes:

Talje: 73,5 cm

Røv: 99 cm

Arme: 31 cm (der er INTET sket)

Lår: 57 cm

Vi må lige holde hinanden i ørene!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.