Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maggieh skriver: oprettede en tråd om at jeg gerne ville tabe mig.. dette var mine mål 1 juni! Mave (ved navlen) 87 cm Røv (hvor den er størst) 96 cm Arme (hvor de er TYKKEST) 29 cm Lår (hvor de er tykkest) 56 cm idag den 08 juli ser de sådan ud : mave - 79 cm. røv - 95 cm. arme - 27 cm. lår - 49 cm. wiiiiiih Havde IKKE regnet med at der var sket SÅ meget :b og om ikke så lang tid så skal jeg få taget boudoir billeder, sagde nogen GRÆNSEOVERSKRIDENDE :p !!!!!!!! Preghiera?? :b
oprettede en tråd om at jeg gerne ville tabe mig..
dette var mine mål 1 juni!
Mave (ved navlen) 87 cm
Røv (hvor den er størst) 96 cm
Arme (hvor de er TYKKEST) 29 cm
Lår (hvor de er tykkest) 56 cm
idag den 08 juli ser de sådan ud :
mave - 79 cm.
røv - 95 cm.
arme - 27 cm.
lår - 49 cm.
wiiiiiih Havde IKKE regnet med at der var sket SÅ meget :b og om ikke så lang tid så skal jeg få taget boudoir billeder, sagde nogen GRÆNSEOVERSKRIDENDE :p !!!!!!!!
Preghiera?? :b
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
K&S skriver:
hold da op, imponerende - det er godt nok flot.
Maggieh skriver: jeg er 1,63 ca og vejer 57 kg hvad med dig?
jeg er 1,63 ca og vejer 57 kg hvad med dig?
jeg er 172 høj og vejer 60 kg
Maggieh skriver: ja, mæææærkeligt nok .. ej okej de sidste 4 dage har jeg ikke rigtig spist noget meeeene, ja :b
ja, mæææærkeligt nok .. ej okej de sidste 4 dage har jeg ikke rigtig spist noget meeeene, ja :b
FYYH, det er ikke sundt..
Hva da mister man apperttiten (STAVES) når man er blevet afvænnet??
MaleneS2011baby<3 skriver: FYYH, det er ikke sundt.. Hva da mister man apperttiten (STAVES) når man er blevet afvænnet??
ja det gør man faktisk :p hehe
Sukkerblomst skriver: jeg er 172 høj og vejer 60 kg
det jo meget mindre end mig, alt i alt
LotteN skriver: hold da op, imponerende - det er godt nok flot.
taaaak !!
Maggieh skriver: ja det gør man faktisk :p hehe
Hvor længe tog det før du var ovre sukkertrangen, og hvordan holdte du dig fra det?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128