Lise skriver:
Jeg så den..
Brød mig ikke helt om at se ham drikke den dødbringende medicin, men ellers syntes jeg det var en god film. Jeg mener at man har retten til at bestemme over egen krop, og hvis man er så syg at der kun er én vej, så kan jeg sagtens forstå at man vælger denne udvej inden livet bliver for uudholdeligt.
Fattede dog ikke hende den raske canadiske kvinde, der ikke ville leve uden sin mand. Synes hun var meget egoistisk - hun havde dog stadig både børn og børnebørn..
Hvad synes du selv?
Jeg blev meget berørt af den, og syntes også at det var et meget stærkt og voldsomt øjeblik da han rent faktisk drak den dødbringende medicin. Men jeg synes at det er en del af filmen, og det ville ikke have været det samme uden.
Jeg mener det samme som dig om at man selv har retten til at bestemme over egen krop, men jeg kunne SLET heller ikke forstå hende den raske som ville dø sammen med sin mand. Netop fordi der både var børn og børnebørn... Det kan jeg overhovedet ikke sætte mig ind i!
Men den har godt nok siddet i mit system, den film... Jeg tudede i laaang tid efter jeg havde set den, og kunne ikke lade være med at tænke på den da jeg gik i seng.
KH Astrid
Anmeld