Søges: Tarok serien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
15. juli 2011

Kofoed.

An&Jo skriver:

Vil bare sige at den autostol du lige er blevet tilbudt at købe er super god.. havde den til min søn, den har vundet bedst i test og komforten til baby er super god.. og så kan den holde op til 13 kg hvilket os er et plus.. så bare lige lidt reklame for en super god autostol..

Det er helt iorden Men de fleste römer er nemlig bedst i test vinder, så derfor er det også bare dem det SKAL være.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

An&Jo

Kofoed33 skriver:

Det er helt iorden Men de fleste römer er nemlig bedst i test vinder, så derfor er det også bare dem det SKAL være.

Nu er maxi così et undermærke af rømer men det er jo faktisk samme stol.. kan godt forstå i vælger rømer.. Stol nummer to blev en rømer King plus herhjemme så sønnike stadig sidder helt sikkert i bilen..

Anmeld

15. juli 2011

Jonna1979

Jeg har lampe hvis ikke køber vender tilbage har jeg også baby sengetøj og himmel mine forældre ligger på Hejlsminde så det kan afhentes der

Anmeld

15. juli 2011

Kofoed.

An&Jo skriver:

Nu er maxi così et undermærke af rømer men det er jo faktisk samme stol.. kan godt forstå i vælger rømer.. Stol nummer to blev en rømer King plus herhjemme så sønnike stadig sidder helt sikkert i bilen..

Der har vi allerede en dele stol med min niece på 2, det er en der kan bruges fra 9-36 kg, så der skal vi ikke finde en.

Men ja, synes kun man høre godt om alle størrelse af römer.

Anmeld

15. juli 2011

Kofoed.

Jonna1979 skriver:

Jeg har lampe hvis ikke køber vender tilbage har jeg også baby sengetøj og himmel mine forældre ligger på Hejlsminde så det kan afhentes der

Hvorfor kan jeg ikke huske hvor hjelsminde ligger, kender navnet og mener det ligger mellem Kolding og Haderslev, er det rigtig?

Er det hele neutralt?

Anmeld

15. juli 2011

Jonna1979

Kofoed33 skriver:

Hvorfor kan jeg ikke huske hvor hjelsminde ligger, kender navnet og mener det ligger mellem Kolding og Haderslev, er det rigtig?

Er det hele neutralt?

Det gør det nemlig min kæreste arbejder i Vejle der kan det også hentes det hele er neutral og pænt syntes jeg

Anmeld

15. juli 2011

Nadia&Daniel

Kofoed33 skriver:

Søger en römer autostol, max 3 år gammel. Model lige meget. Vægtklasse 0-13 kg. (Max 500 kr).

Søger også puslepude, babysengetøj og ammepude i Tarok serien (har i forvejen senderanden). Det skal være den "neutrale" Tarok.

Har du andet Tarok, så sig endelig til, vil gerne have det hele, men det mest "nødvendige" er de tre ting.

Kan hente i trekantsområdet samt i Esbjerg (til nød også i Hjørring/Brønderslev området).

Hilsen Kofoed33

https://www.baby.dk/debat/108268pi1/diverse/saelges-dynebetraek-til-babydyne--unisex.aspx

Anmeld

15. juli 2011

Kofoed.

Jonna1979 skriver:

Det gør det nemlig min kæreste arbejder i Vejle der kan det også hentes det hele er neutral og pænt syntes jeg

Vejle vil nok være nemmest for os, hvis altså den anden køber hopper fra.

Har ikke også en himmel stang?

Anmeld

15. juli 2011

Kofoed.

Nadia&Daniel skriver:

https://www.baby.dk/debat/108268pi1/diverse/saelges-dynebetraek-til-babydyne--unisex.aspx

Vender tilbage, hvis jeg ikke finder ud af noget med Jonna1979 Hun bor noget tættere på

Anmeld

15. juli 2011

Nadia&Daniel

Vender tilbage, hvis jeg ikke finder ud af noget med Jonna1979 Hun bor noget tættere på

Ok  Har to stk. dynebetræk.. Hvad med sengehimmel??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.