Søges: Tarok serien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.504 visninger
43 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

Kofoed.

Søger puslepude, babysengetøj og ammepude i Tarok serien (har i forvejen senderanden). Det skal være den "neutrale" Tarok.

Hvis du også har andet Tarok, så sig endelig til, vil gerne have det hele, men det mest "nødvendige" er de tre ting.

Kan hente i trekantsområdet samt i Esbjerg (til nød også i Hjørring/Brønderslev området).

Hilsen Kofoed33

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

sismofutten

Jeg har en puslehynde til salg - prøv og se under mine salgs annoncer

Anmeld

8. juli 2011

Isabella_mor

i babysam butikkerne har de nogengange billige autostole... jeg har set at de har autostole der har været udlejet som de ikke kan sælge til fuld pris at dem sælger de til 400,-  

Anmeld

8. juli 2011

Isabella_mor

og jeg har en ammepude i tarok den neutrale...  som jeg måske vil sælge hvis jeg kan få en god pris for den da den næsten ikke har været brugt..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juli 2011

mortil4dejligepiger

isabellamor skriver:

i babysam butikkerne har de nogengange billige autostole... jeg har set at de har autostole der har været udlejet som de ikke kan sælge til fuld pris at dem sælger de til 400,-  

Lige præcis! Sådan en har vi købt og den er vi så glade for! Købte vores i BabySam på Roskildevej for 2,5 måned siden :-)

Anmeld

8. juli 2011

Kofoed.

sismofutten skriver:

Jeg har en puslehynde til salg - prøv og se under mine salgs annoncer

Kan se du bor i KBH, det er altså bare for langt væk, så heller købe fra nogen, hvor man kan hente det selv. Sorry

Anmeld

8. juli 2011

Kofoed.

isabellamor skriver:

Uhh, skal lige forbi min babysam igen så, hehe. Det er ikke noget de reklamere med eller hvordan for jeg lige fat i dem?

Anmeld

8. juli 2011

sismofutten

Kofoed33 skriver:

Kan se du bor i KBH, det er altså bare for langt væk, så heller købe fra nogen, hvor man kan hente det selv. Sorry

Helt ok - sig til hvis du ombestemmer dig

Anmeld

8. juli 2011

Kofoed.

isabellamor skriver:

og jeg har en ammepude i tarok den neutrale...  som jeg måske vil sælge hvis jeg kan få en god pris for den da den næsten ikke har været brugt..

Hvis der ikke er nogen tættere på mig der sægler, så vender jeg tilbage

Anmeld

8. juli 2011

Kofoed.

sismofutten skriver:

Helt ok - sig til hvis du ombestemmer dig

Skal jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.