Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
isabellamor skriver: 200..??
200..??
jeg har set den til 150 på DBA.
Jeg ska lige snakke med svigermor, da det er hende der skal give dem... Hun er på ferie i øjeblikket. Så hvis du ikk har solgt om 14 dage vender jeg lige tilbage...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baby-støv skriver: jeg har set den til 150 på DBA. Jeg ska lige snakke med svigermor, da det er hende der skal give dem... Hun er på ferie i øjeblikket. Så hvis du ikk har solgt om 14 dage vender jeg lige tilbage...
jamen det kan du få den til...
hvor i landet bor du?
jeg bor i kbh.
isabellamor skriver: jamen det kan du få den til... hvor i landet bor du? jeg bor i kbh.
I Lyngby.... Så vi henter den bare, hvis det er... Jeg skal bare lige snakke med hende...
Jeg er også meget interesseret i Peter Plys ting... I må også meget gerne sælge til mig hvis i har lyst!!
Baby-støv skriver: Hey tøser... Kæresten og jeg vil have peter plys tema. Og ville derfor høre om der er nogle der sælger peter plys ting...? Både rangler, tøjdyr, lamper og andet... Til nyfødte. Så mest tøjdyr og lign
Hey tøser...
Kæresten og jeg vil have peter plys tema.
Og ville derfor høre om der er nogle der sælger peter plys ting...?
Både rangler, tøjdyr, lamper og andet... Til nyfødte. Så mest tøjdyr og lign
Håber det er ok jeg blander mig lidt
Muhmi skriver: Håber det er ok jeg blander mig lidt
Hehe.... self....
Baby-støv skriver: Hehe.... self....
Kan du fortælle mig om der er noget af det du ikke har købt... for jeg sidder og bladrer igennem og skriver breve til alle dem jeg tror du ikke har købt af
Muhmi skriver: Kan du fortælle mig om der er noget af det du ikke har købt... for jeg sidder og bladrer igennem og skriver breve til alle dem jeg tror du ikke har købt af
Har faktisk ikk købt noget. Så gå amok.. Pga skråstolen, det er min...
Fedt manner!
Baby-støv skriver: Har faktisk ikk købt noget. Så gå amok.. Pga skråstolen, det er min...
Eeeej... ok hihihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128